كلاهبرداري ميليوني از آقاي مدير

كلاهبرداري ميليوني از آقاي مدير  15آبان-93
در رژیم داعشی ولایت فقیه که از صدر تا ذیل آن در همه سطوح آلوده به فساد است و رشوه و اختلاس وباج گیری ورانت وزمین خواری رایج مرسوم می باشد . البته ارقام اختلاس همچون اختلاس 3 میلیارد تومان بانکی آنقدر بالاست که کلاهبرداری های میلیونی مثل پول خرد می باشد .برای همین خبرش آنتنی و متهم پیگیری می شود تا توجیهی برای مصونیت لان دزدان کلاهبردار وغارتگرانی باشد که خودی اند و پشتیبان شان بیت رهبری ودستگاه فاسد قضاییه با رئیس انتصابی آن هستند.

مردي كه با اجاره يك دفتر به 6 نفر پول ميليوني به جيب زده بود، از سوي پليس شناسايي و دستگير شد. چندي پيش مرد جواني با مراجعه به دادسراي خارك در شكايتي به بازپرس گفت: من مدير مالي يك شركت خصوصي هستم. چند وقت پيش تصميم گرفتم يك شركت تبليغاتي تاسيس كنم. براي همين از روي آگهي روزنامه دفتر كاري را ديدم كه براي فروش گذاشته بود. من با مردي كه شماره تماس خودش را در آگهي گذاشته بود تماس گرفتم و بعد از يك قرار آن دفتر را اجاره كردم. وي ادامه داد: من مبلغ 10 ميليون تومان بابت پول پيش اجاره به همان مرد دادم و دفتر را اجاره كردم. اما پس از گذشت چند روز از تاسيس آن شركت منصرف شدم و با صاحب دفتر تماس گرفتم تا قرار داد را لغو كنم. اما تازه آنجا بود كه متوجه شدم آن مرد اصلا صاحب اين شركت نبوده و دفتر را به چند نفر ديگر اجاره داده و با سرقت پول پيش‌هايي كه از مردم گرفته فرار كرده است. با اعلام اين شكايت موضوع در دستور كار ماموران پليس قرار گرفت و تلاش در اين خصوص آغاز شد. با آغاز اين تحقيقات ماموران به صحت گفته‌هاي مرد شاكي پي بردند و متوجه كلاهبرداري مرد فراري از 5 نفر ديگر شدند. در ادامه تجسس‌ها كلاهبردار فراري خيلي زود در رديابي‌هاي پليس شناسايي و در يك عمليات دستگير شد. وي زمانيكه تحت بازجويي قرار گرفت با اعتراف به جرم خود گفت: صاحب آن دفتر در خارج از كشور زندگي مي‌كند و كليد انجا به دست من داده تا از آنجا مواظبت كنم. من خيلي وقت است كه براي آن مرد كار مي‌كنم. اما در يك لحظه وسوسه شدم و تصميم گرفتم دفتر را به چند نفر اجاره بدهم و با پولش مشكلات زندگي‌ام را حل كنم. با اعتراف متهم وي با قرار قانوني روانه زندان شد و در حال حاضر تحقيقات در اين خصوص همچنان در دادسراي خارك ادامه دارد.