استارت (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 19 آبان - 93
گفت: ایهود اولمرت نخست‌وزیر اسبق رژیم صهیونیستی که به فساد اخلاقی و سوء استفاده کلان مالی متهم و محکوم شده است، در مصاحبه با یک روزنامه اسرائیلی اعلام کرده که اکثر مقامات اسرائیلی اتهامات مشابهی دارند.گفتم: از کسانی که مثل آب خوردن کودک می‌کشند و بمب و راکت بر سر مردم بی‌پناه می‌ریزند، سرزمین دیگران را غصب کرده‌اند و از هیچ جنایتی روی‌گردان نیستند، آلودگی به فساد اخلاقی و مالی که مسئله قابل ذکری نیست!گفت:  اولمرت می‌گوید نتانیاهو نیز چندین مورد فساد اخلاقی و مالی دارد و چند تن دیگر از اعضای کابینه او هم آلوده به فساد هستند!گفتم: یارو به دکتر گفت؛ آقای دکتر! این داداش من فکر می‌کنه که ماشینه و هر وقت باهاش کار دارم، میگه پنچرم! چراغم شکسته! ترمزم بریده! و... دکتر گفت؛ خب! بیار اینجا معاینه‌اش کنم! و یارو گفت؛ نمیشه آقای دکتر! چون هر چی گوشش رو می‌پیچونم، استارت نمی‌زنه!
نشست بررسی جرایم سران فتنه برگزار شد