تصاویر احضار به دادگاه انقلاب رسایی و تصور غلط وکیل مدافع مهدی رفسنجانی از این حضور.

خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس  بدون شک جزو منتقدان دولت وروحانی و رفسنجانی و مخالفان مذاکرات توافق هسته ای است .ازسوی دیگر دادگاه سریالی مهدی رفسنجانی کشدار شده و جریان دارد .چون  این پرونده تبدیل به گروگان گیری علیه ی رفسنجانی یا برایش شمشیردامکلس شده است .  به ویژه اینکه  رفسنجانی از روحانی  وتوافق هسته ای حمایت می کند ودردولت ائتلافی اعتدال روحانی مهره هایش پست های کلیدی دارند . از طرف دیگر تضاد و  اختلافات وحتی تهدیدات علیه ی  رفسنجانی محور جانشینی آخوند کنی هم مزید برعلت شده است . بنابراین  برخلاف تصور خبر احضار آخوند حمید رسایی به دادگاه انقلاب  که بازتاب داده شد. ابتدا مورد خشنودی وهوراکشی وکیل مدافع مهدی رفسنجانی واقع گردید . چون علیزاده طباطبایی وکیل‌ مدافع مهدی رفسنجانی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها پیرامون حضور آخوند رسایی  در دادگاه انقلاب گفته بود توجه به اینکه ما قبلا ازرسایی شکایت کرده بودیم فکر کردیم که او توسط دادستان ویژه روحانیت تهران احضار شده است.من به آقای موحد که دادستان ویژه روحانیت تهران و رییس دادگاه انقلاب تهران نیز است اعتراض کرده بودم که چرا  رسایی را احضار نمی‌کنند و ایشان هم قول داده بودند که او را احضار کنند. امروز هم که ایشان به دادگاه آمده بودند من احتمال دادم که به همین دلیل به دادگاه آمده است ولی ایشان در بیرون دادگاه گفته بودند آمده‌اند نامه 110 نماینده را به دادگاه بدهند. یعنی کوه موش زایید وخواب خوش وکیل مدافع مهدی رفسنجانی تعبیرش وارونه و موجب آشفتگی شد چون وی بعنوان سخنگووکیل مدافع 110 عضو بازارمکاره برای شکایت علیه ی مهدی رفسنجانی به دادگاه انقلاب رفته بود.
برای همین وکیل مدافع مهدی رفسنجانی خطاب به آخوند رسایی می گوید  خوب است که اسامی این 110 نماینده مجلس منتشر شود تا ببینیم چند نفر از این افراد در لیست نمایندگانی هستند که از آقای رحیمی پول گرفته‌اند.همچنین وکیل مدافع رفسنجانی  افزوده   رسایی گفته‌است  من با وکلا مصاحبه نمی‌کنم؛ زیرا وکلا پول می‌گیرند در حالیکه من از سال 88 تاکنون که حدود 300 پرونده سیاسی داشتم در هیچ یک از آنها از موکلین پول نگرفته‌ام.بالاخره علیزاده‌طباطبایی در پایان از آخوند حمید می خواهد  درباره لیستی که وکیل محمدرضا رحیمی به دادگاه ارائه داده، توضیح دهد.
اما در پاسخ  علیزاده طباطبایی ازسوی آخوند حمید رسایی  به خبرنگار خبرگزاری دروغ پرداز فارس گفته شده این وکیل مدافع متهمی که وثیقه پرونده آن 10 میلیارد تومان است ادعا می کند که تاکنون نه در این پرونده و نه در 300 پرونده سیاسی دیگر که از سال 88 داشته، پولی نگرفته، همانقدر خنده دار است که مهدی هاشمی بگوید من در پرونده استات اویل و یا در بهینه سازی مصرف سوخت پاک پاکم! یعنی گربه برای رضای خدا موش می گیرد؟
همینطور  آخوند رسایی در ادامه در خصوص ادعای این وکیل مدافع که اسامی 110 نماینده باید منتشر شود تا ببینیم چند نفر از آنها در لیستی هستند که از رحیمی پول گرفته اند. گفته است  نیازی به بررسی نیست، جون موضوع کمک مالی رحیمی، در سال 87 و مربوط به برخی از کاندیداهای انتخابات  بازار مکاره ی  هشتم بود که بسیاری از آنها رأی نیاوردند و وارد  بازارمکاره ی هشتم نشدند.  وبا طنز نیشدار افزوده آقای وکیل سرتان را با 301 پرونده مرتبط با فتنه گران شلوغ کرده اید، ما الان در  بازار مکاره ی نهم هستیم که 75 درصد نمایندگان آن نسبت به دور قبل تغییر پیدا کرده اند!اما در  مورد این درخواست وکیل مدافع مهدی رفسنجانی  از بنده که در خصوص کسانی که از رحیمی برای انتخابات کمک مالی گرفته اند، که به نوعی خواسته بنده را به این کار متهم کند، بد نیست آقای طباطبایی این مصاحبه ام با خبرگزاری دروغ پرداز پاسداران فارس که مربوط به تاریخ 91/3/21 است را مطالعه کنند. چون در این مصاحبه گفتم:اینکه محمدرضارحیمی مبالغی را برای انتخابات  بازارمکاره دریافت کرده و آن را در اختیار برخی قرار داده است، باید معلوم شود. در انتخابات  بازارمکاره ید وره ی هشتم با خود بنده تماس گرفته شد و با توجه به اینکه من کاندیدای انتخابات بودم به من گفتند که آیا شما مشکل مالی دارید یا نه، و البته دست من نیز در آن زمان خالی بود چرا که ما به جایی وصل نبودیم. آقایی برای من پیغام فرستاد که اگر نیاز به کمک مالی دارید ملاقاتی با  محمدرضا رحیمی بکنید و از ایشان کمک بگیرید. من در آن موقع در پاسخ به این دعوت گفتم که اگررحیمی قصد کمک دارد مانند همه ، مبلغ خود را به شماره حسابی که اعلام کرده‌ام واریز کنند. در پاسخ به این موضع من ، گفتند که اینگونه نمی‌شود و لازمه پرداخت کمک دیدار با  رحیمی است. من هم این مسئله را نپذیرفتم که دیداری با  رحیمی داشته باشم.برای همین رحیمی بابت این مصاحبه از بنده به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد که پاسخ های لازم را دادم، همانطور که شما شکایت کردید و پاسخ های لازم را دادم.
 
فراروحمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دادگاه انقلاب رفت.صبح امروز حجت الاسلام حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دادگاه انقلاب رفت.وی پیش از ورود به دادگاه و در مواجهه با خبرنگاران درباره علت حضورش چیزی نگفته و صحبت در این زمینه را به بعد از خروج از دادگاه موکول کرد.  حمید رسایی پس از خروج از دادگاه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص علت حضورش در دادگاه انقلاب گفت: من نامه امضای 110 نماینده را در خصوص پرونده مهدی هاشمی به قاضی ارائه کردم.عکس های عمید فراهی از حضور رسایی در دادگاه را در زیر می بینید.
خبرگزاری فارس نوشت: حمید رسایی به مصاحبه امروز وکیل مدافع مهدی هاشمی با یکی از خبرگزاری‌ها پاسخ داد.متن کامل پاسخ رسایی که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی وی قرار گرفته به شرح ذیل است:وکیل‌ مدافع مهدی هاشمی در مصاحبه با یکی از خبرگزاری‌ها و در پاسخ به برخی از نکاتی که امروز در دادگاه انقلاب گفته بودم، مطالبی گفته است. از جمله این کهوکیل ‌مدافع مهدی هاشمی با اشاره به حضور حمید رسایی در دادگاه انقلاب تهران گفت: با توجه به اینکه ما قبلا از آقای رسایی شکایت کرده بودیم فکر کردیم که او توسط دادستان ویژه روحانیت تهران احضار شده است.من به آقای موحد که دادستان ویژه روحانیت تهران و رییس دادگاه انقلاب تهران نیز است اعتراض کرده بودم که چرا آقای رسایی را احضار نمی‌کنند و ایشان هم قول داده بودند که او را احضار کنند. امروز هم که ایشان به دادگاه آمده بودند من احتمال دادم که به همین دلیل به دادگاه آمده است ولی ایشان در بیرون دادگاه گفته بودند آمده‌اند نامه 110 نماینده را به دادگاه بدهند.وکیل‌مدافع مهدی هاشمی گفت: خوب است که اسامی این 110 نماینده مجلس منتشر شود تا ببینیم چند نفر از این افراد در لیست نمایندگانی هستند که از آقای رحیمی پول گرفته‌اند.وی تصریح کرد: آقای رسایی گفته‌اند من با وکلا مصاحبه نمی‌کنم؛ زیرا وکلا پول می‌گیرند در حالیکه من از سال 88 تاکنون که حدود 300 پرونده سیاسی داشتم در هیچ یک از آنها از موکلین پول نگرفته‌ام.علیزاده‌طباطبایی در پایان از حمید رسایی خواست که درباره لیستی که وکیل محمدرضا رحیمی به دادگاه ارائه داده، توضیح دهد».این که وکیل مدافع متهمی که وثیقه پرونده آن 10 میلیارد تومان است ادعا می کند که تاکنون نه در این پرونده و نه در 300 پرونده سیاسی دیگر که از سال 88 داشته، پولی نگرفته، همانقدر خنده دار است که مهدی هاشمی بگوید من در پرونده استات اویل و یا در بهینه سازی مصرف سوخت پاک پاکم! یعنی گربه برای رضای خدا موش می گیرد؟

در خصوص ادعای این وکیل مدافع که اسامی 110 نماینده باید منتشر شود تا ببینیم چند نفر از آنها در لیستی هستند که از رحیمی پول گرفته اند، نیازی به بررسی نیست، جون موضوع کمک مالی رحیمی، در سال 87 و مربوط به برخی از کاندیداهای انتخابات مجلس هشتم بود که بسیاری از آنها رأی نیاوردند و وارد مجلس هشتم نشدند. آقای وکیل سرتان را با 301 پرونده مرتبط با فتنه گران شلوغ کرده اید، ما الان در مجلس نهم هستیم که 75 درصد نمایندگان آن نسبت به دور قبل تغییر پیدا کرده اند!
و اما در خصوص این درخواست وکیل مدافع مهدی هاشمی از بنده که در خصوص کسانی که از رحیمی برای انتخابات کمک مالی گرفته اند، که به نوعی خواسته بنده را به این کار متهم کند، بد نیست آقای طباطبایی این مصاحبه ام با خبرگزاری فارس که مربوط به تاریخ 91/3/21 است را مطالعه کنند.در این مصاحبه گفتماینکه آقای رحیمی مبالغی را برای انتخابات مجلس شورای اسلامی دریافت کرده و آن را در اختیار برخی قرار داده است، باید معلوم شود. در انتخابات مجلس هشتم با خود بنده تماس گرفته شد و با توجه به اینکه من کاندیدای انتخابات بودم به من گفتند که آیا شما مشکل مالی دارید یا نه، و البته دست من نیز در آن زمان خالی بود چرا که ما به جایی وصل نبودیم. آقایی برای من پیغام فرستاد که اگر نیاز به کمک مالی دارید ملاقاتی با آقای رحیمی بکنید و از ایشان کمک بگیرید. من در آن موقع در پاسخ به این دعوت گفتم که اگر آقای رحیمی قصد کمک دارد مانند همه ، مبلغ خود را به شماره حسابی که اعلام کرده‌ام واریز کنند. در پاسخ به این موضع من ، گفتند که اینگونه نمی‌شود و لازمه پرداخت کمک دیدار با آقای رحیمی است. من هم این مسئله را نپذیرفتم که دیداری با آقای رحیمی داشته باشمآقای رحیمی بابت این مصاحبه از بنده به دادگاه ویژه روحانیت شکایت کرد که پاسخ های لازم را دادم، همانطور که شما شکایت کردید و پاسخ های لازم را دادم.