مغز ! (گفت و شنود)

 مغز ! (گفت و شنود)25آبان-93
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: یکی از نمایندگان فتنه‌گر مجلس ششم گفته است؛ وزارت علوم را نمی‌شود با یک وزیر اصولگرا اداره کرد!
گفت: یعنی وزیر علوم نباید به اصول و مبانی اسلام و انقلاب اعتقاد داشته باشد؟! و نباید به پیشرفت علم و تکنولوژی که از دستورات صریح اسلام است توجه کند؟!
گفتم: این نماینده مجلس ششم همان است که در اوج اتهامات آمریکا و اسرائیل نسبت به فعالیت هسته‌ای کشورمان پشت تریبون رفت و گفت؛ 19 سال است که درباره برنامه هسته‌ای خود به دنیا دروغ گفته‌ایم و آقای کروبی که رئیس مجلس بود به او گفت؛ چرا از جانب اسرائیل حرف می‌زنی؟
گفت: پس بگو چرا اعلام می‌کند که وزیر علوم نباید در پی توسعه علمی و تکنولوژیک کشور باشد!
گفتم: مشاور رئیس‌جمهور هم گفته است ایران فقط در پختن آبگوشت بزباش قدرت رقابت با خارجی‌ها را دارد! یعنی باید دور  علم و پیشرفت تکنولوژیک را خط کشید!
گفت: چه عرض کنم؟! تازه ادعا می‌کنند که نظراتشان برای خدمت به مردم است!
گفتم: یارو به دکتر مراجعه کرد و پرسید؛ می‌توانم در صورت سکته مغزی اعضای بدنم را به دیگران هدیه کنم؟ دکتر بعد از معاینه گفت؛ نه متاسفانه! یارو پرسید؛ چرا؟! دکتر گفت؛ آخه مغز نداری که سکته مغزی کنی!