موشک (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 29 آبان - 93
گفت : سربازجو پوشیده پوشک ،تابه ایستد مقابل موشک
گفتم : بازجرا این مردک؟ زده است جفتک
ندانسته این مترسک ، پاره میکنه خشتک
گفت: یکی از فتنه‌گران فراری و پناهنده به انگلیس در مصاحبه‌ای گفته است؛ اگر ایران به پیشنهاد آمریکا تن ندهد، باید منتظر حمله نظامی باشد!
گفتم: اگر آمریکا قدرت حمله به ایران را داشت تا حالا هزار بار این کار را کرده بود.
گفت: این فتنه‌گر می‌گوید؛ ما هم در گذشته اهل مقاومت بودیم ولی حالا به این نتیجه رسیده‌ایم که باید دست از مقاومت کشید.
گفتم: آنها در گذشته هم اهل مقاومت و ایستادگی نبودند و اگر فداکاری و ایثار رزمندگان نبود، الان باید چکمه سربازان آمریکایی را واکس می‌زدند.
گفت: از حق نگذریم، این جماعت در آن روزهای آتش و جنگ هم از دور فقط شعار می‌دادند.
گفتم: یارو به رادیو زنگ زد و گفت؛ از قول من به اوباما بگوئید اگر روزی صد تا موشک هم به تهران بزند، ما یک قدم هم عقب‌نشینی نمی‌کنیم. مجری گفت؛ آفرین، احسنت به غیرت شما، حالا بفرمائید که جنابعالی از کجا زنگ می‌زنید؟ یارو گفت از دوبی!
گفت : سربازجو پوشیده پوشک ،تابه ایستد مقابل موشک
گفتم : بازجرا این مردک؟ زده است جفتک
ندانسته این مترسک ، پاره میکنه خشتک
گفت : چون دلخوره از رقیب ، با گریز وتعقیب
این عوضی نا نجیب ، بهش زده نهیب
گفته از دوبی زده زنگ ، تااوباماکنه رنگ
بهظ داده پیشنهاد ،گر شکست بخوره انعقاد
یعنی مذاکره توی بن بست ، منجر بشه به شکست
بایداباما بده پیامی ، با یه حمله نظامی
امادرجواب سربازجو ، رقیب کرده جستجو
تاا ن نشئه روانی پررو،چرند گوید جای گفتگو