گفت و شنود قسمت-5 1آذر -93

گفت و شنود قسمت-5  1آذر -93
گفتم : چطوری می شود باور کرد هرچه در مورد جوسازان اسیدپاش در این شبکه مجازی بالاترین می گویی واقعیت دارد؟
گفت : اثبات این نظر نه مشکل نیست که ساده است.
گفتم : چطوری؟
گفت : خوشبختانه همه لینک ها بامحتوای زده ونظرات داده شده ی من بایگانی شده و قابل دسترس است. همانگونه که کاربرانی که نه بیخودی منفی دادند که برخی شان در نظرات بی ربط شان فحاشی وتوهین  کردندواهانت و اتهام زدند وتهدید به بستن حساب نمودند زیر لینک ها موجود است .مشروط براینکه  نظراتی که زیر لینک های دیگر هم دادند موجود است که آشکارا طرز تفکر وگفتمان شان به معرض نمایش گذاشته شده است.
گفت : خوب وقتی  لباس شخصی ها واسیدپاش های فعال شبکه ی مجازی بالاترین هم فحاشی  علیه کاربر مخالف می کنند . هم گزارش رد  می کنند تاحساب کاربر بسته شود .ولی اگر کاربری گزارش نظرات توهین و اتهامی ....  لباس شخصی های اسیدپاش رد کند . چراحساب خودش با بهانه نقض قوانین بالاترین بسته می شود.این چه نوع شبکه ی اطلاع رسانی است وچرا باید عضوش بود؟
گفت : چون زنده یاد صمد بهرنگی گفته بود؟
گفتم : ایشان چه گفته بود؟
گفت : گفته بود نور هرقدر کم باشد بازهم روشنائیست.
گفتم : ربط این نقل قول با سئوال مطرح شده چیست؟
گفت : ربطش این است که گفته شد لباس شخصی های هتاک وفحاشی که با اهانت واتهام زدن تأکید بربستن همیشگی حساب من می کنند وپرسه زنان مخالفان را در این شبکه ی مجازی تعقیب می کنند. تعدادشان یک هزارم کاربران عضو بالاترین اند. بنابراین بقیه  کاربران دگراندیشانی اند که دارای  نظرات متفاوت اند که اکثرشان هم مخالف رژیم خلافت داعشی ولایت فقیه اند .مشروط براینکه از داخل کشورهم از طریق فیلترشکن وارد این شبکه مجازی می شوند.بنابراین وقتی امکان لینک زدن و داغ شدنش وجود داشته پیام بهتر منتقل می شود.
گفتم : مگر  در یک ضرب المثل معروف ایرانی گفته نمی شود؟
گفت : در این ضرب المثل چه گفته می شود؟
گفتم : یک بزگر یک گله ای را گر می کند. حال که به جای یک بز گر 50 بزگر درا ین شبکه وجوددارد.
گفتم : درسته ولی یک امایی هم داره.
گفتم : این اما چیست؟
گفت: این اما راه حل است.
گفتم : این راه حل چیست؟
گفت : تسلیم جو سازی اسیدپاشان داعشی فحاش وهتاک نشدن و بطور منطقی ومستند و مستمر روشنگری کردن وکاربران دیگررا به قضاوت کشاندن.
گفتم : به چه طریق می توان روشنگری کرد؟
گفت : هم از طریق بازتاب نظرات منطقی  زیرلینک ها، هم از طریق تهیه مطالب در وبلاگ ها.  مهمتراینکه از طریق بازتاب درشبکه ی اجتماعی فیس بوک به راحتی می توان نقش اسیدپاشان شبکه ی بالاترین را فاش و رسوا نمود.چون میدان مانور تبلیغاتی وتهدید کردن و فحاشی و اتهام زدن اسیدپاشان در محدوده ی شبکه ی بالاترین است .
گفتم :  مگر پادوها و عوامل تبلیغاتی—اطلاعاتی رژیم داعشی ولایت فقیه درشبکه های مجازی همچون فیس بوک حضور ندارند ؟
گفت : صدالبته که حضور دارند. ولی در فیس بوک مثل بالاترین نیست که ریش و قیچی در اختیار مسئولش باشد.
گفتم : آیا از گفت و گو در  وبلاگ و فیس بوک برای روشنگری نقش اسیدپاشان در بالاترین استفاده شده است؟
گفت : بلی .
گفتم : چگونه؟
گفت : 4 بخش این گفت و شنود .هم در فیس بوک هم در بالاترین زده شد. البته بی هزینه نبوده است.
گفتم : هزینه اش چه بود؟
گفت : بخش اولش کمک کرد بهانه ای شود تا حسابم برای 14 روز بسته شود.  بخش دوم و سوم  وو چهارم برای کاربر دیگری هزینه بهمراه داشت.
گفتم : چرا برای کاربر دیگر هزینه در بر داشت ؟
گفت : برای اینکه این کاربر بخش 2 و و43 گفت وشنود را از وبلاگ توی صفحه ی فیس بوکش پست کرد . سپس آن را در بالاترین زد.
گفتم : چه اتفاق افتاد؟
گفت : لینک قسمت دوم گفت و شنود بدلیل گزارش پس از داغ شدن به صفحه اول نرفت . تادر دسترس کاربران قرار نگیرد. ولی لینک بخش  سوم گفت و شنود نه لینک حذف گردید که حساب کاربر با بهانه  ی کلیشه ای نقض قوانین بالا ترین برای یک روز  بسته شد. درصورتیکه لینک ها قبل از داغ شدن 430 و 450 آمار کلیک شان بود.  بخش 4 هم فیلترشد.
گفتم : چرا  از سوی بالاترین چنین سریع واکنش نشان داده شد؟
گفت : اگر تأخیرمی شد برای شان پرهزینه می شد.
گفت : چرا؟
گفت : برای اینکه اگر چنانچه این دو لینک فیلتتر وحذف نمی شدند واجازه داده می شد به صفحه اول بروند خیلی زیاد کلیک می خورند وآمارشان بالا می رفت . آن موقع نه نقش اسیدپاشان بالاترین لو می رفت و زیرآب کارآیی شان زده می شد که  اقدامات شان ضد خودشان می شد.
گفتم :  آیا اگر لینک حذف نمی شد و می ماند و داغ می شد برای بالاترین و اسید پاشان قوز بالاقوز می شد؟
گفت :  کاملاً درسته . چون آن موقع درست وسط خال خورده بود .
گفتم : چرا چنین تصورمی شود؟
گفت : چون هزینه ی فاش شدن نقش اسیدپاشان داعشی که با حمایت بالاترین 24 ساعته درحال پرسه زدن هستند . برای اینکه نقش مأموران گلوگاه های ورودی شهرها را برعهده دارتد تامانع از ورود غریبه وناآشنایی بدون مجوز بدرون شهر شوند. برای همین  اگر اجازه داده شود  لینک های مخالفان به خصوص این بخش های گفت و شنود داغ شوند برای بالاترین سنگین تمام می شود . چون مورد توجه کاربران تازه وارد واقع می گردد . آنگاه  نقش دست اندرکاران پشت پرده و اسیدپاشان داعشی بالاترین بسادگی رو می شود که نه اینکه موجب گلاب زدگی برای شان می شود که تق ترفند تبعیض عمدی وشگرد خودی وغیر خودی کردن شان در می آید .مهمتر اینکه دیگر نه تاکتیک  لباس شخصی داعشی اسیدپاشان در بالاترین  مصرف و کاربرد ندارد که بر ضد سیاست بالاترین علیه ی مخالفان می شود.
گفتم :  آیا بهمین دلیل  در شبکه مجازی فیس بوک بازتاب داده می شود؟
گفت : بلی .
گفتم : هدف چیست؟
 گفت :برای اینکه ازمحدوده بالاترین فرا تر رود. بیشتر نقش فشار داعشی های اسیدپاش هادر بالاترین  بیشترفاش شود . تا درنهایت ترفند سانسور تبعیض آمیز  علیه ی لینک های مخالفان خنثی گردد وکمک به سالم سازی فعالیت خبر و  اطلاع  رسانی در شبکه های مجازی به خصوص در بالاترین شود.
 گفت و شنود قسمت-5  1آذر -93
گفت . شنود قسمت-3 . 23 آبان -93
گفت و شنود قسمت دوم . 23 آبان – 93
گفت وشنود آبان -93
http://negahnaghadane.blogspot.com.au/2014/10/blog-post_84.html