دهقان فداکار! (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 12 مهر - 93
دهقان فداکار! (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی پاسدار ، شده دهقان فداکار
گفتم : برای چه این تبهکار؟ دست زده به اینکار
گفت: مشاور وزیر علوم عزل شده در مصاحبه با یک روزنامه زنجیره‌ای گفته است؛ مخالفان ما غیر از حوادث سال 88 چیز دیگری علیه ما ندارند!
گفتم: یعنی وطن‌فروشی و دریافت کمک مالی از بیگانگان و پادویی برای مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس و اهانت به عاشورای حسینی(ع) و ادعای دروغین تقلب و آتش‌زدن مسجد و کشتن افراد بی‌گناه در کوچه و خیابان و آشوب و بلوا و ده‌ها جنایت دیگر چیزی نیست که برای اثبات خیانت آنها به مردم کافی باشد؟!
گفت: همین‌ها در سال 78 هم به نفع دشمنان غائله و آشوب راه انداخته‌ بودند و...!
گفتم: چه عرض کنم؟! از چوپان دروغگو پرسیدند اسمت چیه؟ گفت؛ دهقان فداکار!
گفت : سربازجوی پاسدار ، شده دهقان فداکار
گفتم : برای چه این تبهکار؟ دست زده به اینکار
گفت : چون این پلید ، با ترفند نه جد ید
خواسته به مشاور یه وزیر، داده باشه گیر
پس با کمال پررویی ، از موضع بازجویی
ریش خودزده گند، چون88 به 78 زده پیوند
محورش داده تحلیل ، رقیب مهره آمریکاست واسراییل
تا تواند این درازگوش، برای بهانه و سرپوش
به ناراضیان زند تهمت ، مخالفت شان به آمریکا دهد نسبت