اسید!(گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان 1 آبان -93
گفت: اسیدپاشی به صورت چند خانم در اصفهان چه ربطی به «امر به معروف و نهی از منکر» داره؟!
گفتم: ولی امر به معروف یک فریضه دینی است و کسانی آن را انجام می‌دهند که اعتقادات دینی داشته باشند و کسانی که حتی از کمترین اعتقادات دینی هم برخوردار باشند، می‌دانند که اسیدپاشی یک جنایت و گناه بزرگ است.
گفت: پس چرا برخی از جریانات بدسابقه و آلوده اصرار دارند که انگیزه این اسیدپاشی‌ها را امر به معروف و نهی از منکر معرفی کنند؟!
گفتم: اولا که این خط را بی‌بی‌سی کلید زد، ثانیا؛ مگر در جریان فتنه 88 فتنه‌گران روی قبر خالی عزا نمی‌گرفتند و برای افراد زنده و فراری، مجلس ختم برگزار نمی‌کردند؟!
گفت: مراجعه به تاریخ مکتوب انقلاب نیز نشان می‌دهد که منافقین هم به روی چند نفر اسید پاشیده و این جنایت را به نظام نسبت داده بودند.
گفتم: یعنی عقلشان نمی‌رسد که این اتهامات بعد از کشف اصل ماجرا، به ضرر خودشان تمام می‌شود و مردم متوجه می‌شوند که اسیدپاش‌ها از چه قماشی بوده‌اند!
گفت: چه عرض کنم؟!
گفتم: پدری به پسربچه دانش‌آموزش گفت؛ زود برو قایم شو، حتما در مدرسه کاری کردی که ناظم اومده سراغت. پسربچه گفت؛ باباجون! شما برو قایم شو، چون بهشون گفتم شما فوت کردید و من مدرسه نمیام!