درگیری لفظی نمایندگان مجلس در جلسه امروز

داشته باشید که دربازار مکاره مدعی درر أس همه امور فضاآنگونه رقابتی و عربده کشانه شده است که خر صاحبش را بنده نیست .  چون  تیغ کشی و باج خواهی تبدیل به رودررویی آشکار بین نمایندگان بازار مکاره شده است . برای اینکه گزارش شده است که در انتهای جلسه علنی امروز بازار مکاره موسوم به  مجلس دررأس همه امور نماینده مردم کرمان و فلاورجان درباره به رأی نگذاشتن سوال از وزیر رفاه درگیری لفظی پیدا کردند برای اینکه  محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی  بازاز مکاره ر تذکر شفاهی خود در صحن علنی با انتقاد از به رأی نگذاشتن سوال سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خطاب به رئیس بازار مکاره پاسدار علی لاری جانی گفت: بر اساس ماده 23 آیین‌نامه داخلی حفظ شأن بازارمکاره  وظیفه شماستوی افزود: من از آقای مووسوی‌لارگانی پرسیدم آیا شما در کمیسیون از پاسخ وزیر کار قانع شدید؟ که ایشان گفتند باید حرف‌های شان را در صحن بشنویم؛ آیا این شأن مجلس است؟ پورابراهیمی با اشاره به اینکه 9 ماه است در نوبت سوال از وزیر رفاه قرار دارد، گفت: توضیحات  موسوی‌ لارگانی اصلا مربوط به سوال نبود، من 9 ماه است سوال دارمدر ادامه لاری جانی پاسخ داد: فقط شما که سوال ندارید، ما یک روز را پس از تعطیلی یک هفته‌ای  بازارمکاره  گذاشته‌ایم برای پاسخ به سوالاتاما موسوی‌لارگانی با اعتراض به پورابراهیمی گفت: من نمی‌دانم آیا ایشان وکیل مدافع من است؟ چرا اسم من را می‌آورد؟.

در انتهای جلسه علنی امروز مجلس نماینده مردم کرمان و فلاورجان درباره به رأی نگذاشتن سوال از وزیر رفاه درگیری لفظی پیدا کردند.
 
به گزارش فارس،‌ محمدرضا پورابراهیمی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در تذکر شفاهی خود در صحن علنی مجلس با انتقاد از به رأی نگذاشتن سوال سیدناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی خطاب به رئیس مجلس گفت: بر اساس ماده 23 آیین‌نامه داخلی مجلس حفظ شأن مجلس وظیفه شماستوی افزود: من از آقای مووسوی‌لارگانی پرسیدم آیا شما در کمیسیون از پاسخ وزیر کار قانع شدید؟ که ایشان گفتند باید حرف‌هایشان را در صحن بشنویم؛ آیا این شأن مجلس است؟ پورابراهیمی با اشاره به اینکه 9 ماه است در نوبت سوال از وزیر رفاه قرار دارد، گفت: توضیحات آقای موسوی‌ لارگانی اصلا مربوط به سوال نبود، من 9 ماه است سوال دارمدر ادامه لاریجانی پاسخ داد: فقط شما که سوال ندارید، ما یک روز را پس از تعطیلی یک هفته‌ای مجلس گذاشته‌ایم برای پاسخ به سوالاتموسوی‌لارگانی با اعتراض به پورابراهیمی گفت: من نمی‌دانم آیا ایشان وکیل مدافع من است؟ چرا اسم من را می‌آورد؟ من از وزیر سوال کردم و الأن هم قانع شدمموسوی‌لارگانی افزود: مگر من قبلا از وزیر جهاد کشاورزی سوال نکردم و خود شما آقای لاریجانی مدیریت کردید که سوال به رأی گذاشته نشود.