پندهای طلایی

دریافتی از سوی یک دوست . 19 مهر-93
پندهای طلایی
 1هیچوقت با کسی بیشتر از جنبه اش شوخی نکن"حرمت ها شکسته می شود
2"هیچوقت به کسی بیشترازجنبه اش خوبی نکن"تبدیل به وظیفه میشود"
3 این روزها بجای"شرافت"ازبعضی انسان ها فقط "شر" و "آفت" می بینید.
4 زندگی به من اموخت ،همیشه اماده دفاع از حمله احتمالی کسی باشم،که به او محبت فراوان کردم...!!
5حرف دلت رو امروز بزن!اگر امروز گفتی اسمش"حرف دل"اگر نگفتی فردا میشه"درد دل"
6خیلی از اونایی که بودن دیگه نیستن...چون دیگه اونایی نیستن که بودن..
7بزرگ شده ام.دیگرباعروسک هایم بازی نمی کنم،خودم عروسکی شدم دردست روزگار!.
8هر چي مهربون تر باشي ، بيشتر بيشتر بهت ظلم مي كنند !!!!!!!!
9هر چي صادق تر باشي ، بيشتر بهت شك مي كنند !!!!!!!
10هر چه دلسوز تر باشي ، بيشتر دلتو مي شكنن !!!!!!
11هر چه قلبت رو آسون تر در اختيار بذاري ، راحت تر لهش مي كنن !!!!!
12هر چه آروم تر باشي ، فكر مي كنن آدم ضعيفي هستي !!!!
13هر چه بيشتر به فكر ديگران باشي ، بيشتر حقت رو مي خورن !!!
14و هر چي خودت رو خاكي تر نشون بدي ، واست كمتر ارزش قائلند !!