تصاویر عیادت ایادی و هنرمندان و الهام چرخنده و حاج حسین شریعتمداری وظریف از آغا. 24 شهریور -93

عجیب عمل جراحی  پروستات ، کلید زده و استارت  ،چون بیضه آغا کرده معجزه  خلق کرده خبر تازه  ،  رسانه ها میدن تحلیل ، به خبر روز شده تبدیل ، کابینه شده نیمه تعطیل ، تاوزرا در صف طویل . از آغا کنن تجلیل ، اعضایش شدن مأمور ،  تا روند برای  حضور.  از آغا کنن عیادت،  بیضه اش کنن زیارت ، داشته باشن سیاحت ، سهم  برن  از غارت . خلاصه موجی توفنده ، در مسیری رونده ، از درنده گرفته تاپرنده ،از گزنده تا چرنده ، هر درمانده و وامانده ، حتی الهام چرخنده ، با هنرمند وخواننده ، تاورزشکار و دونده ، باحاج حسین بی ترمز ودنده ، تاهرموجود خزنده، جملگی خود رسانده ، نزد رهبر توگل مانده .تا جواد هاشمی نژاد ، همراه با احمدی نژاد ، تا مجمع روحانیون و خاتمی کتبی دادن پیامی، همگی زدن فریاد ،  مرگ  بر آمریکا واسراییل باد ، برآغا باد سلام ، زنده باد بیضه اسلام .
بلی واقعاً عمل جراحی پروستات سید علی رهبر رژیم داعشی عجیب اعجاری وغوغایی برپا کرده  است چون موجب  وحدت آفرینی شده است! برای اینکه از مقامات مسئول نهادهای حکومت داعشتی گرفته تا اعضای مجلس در رأس همه امور و  آخوندهای مفتخور حوزوی  وسران نظامی و انتظامی و پاسداری و اطلاعاتی و امنیتی و ورزشکار و هنرمند و شاعر و خبرنگار ومطبوعاتچی و.... جملگی روزانه به عیادت سید علی می روند تا ضمن زیارت ودست بوسی ومجیزو دعا وثناگویی آویزان به بیضه ی عمل شده سید علی آویزان شوند که بیضه ی اسلام رژیم داعشی ولایت فقیه است. آنچنانکه چهرهای مشهوری همچون الهام فرخنده و سربازجو حاج حسین شریعتمداری منفور هم جزو عیادت کنندگان سید علی  می باشند .
جالب اینکه الهام چرخنده با اجرای یک چشمه هنری  خود عریزی کرده وانگشترش را به رهبر ولی فقیه داد به امید آنکه توی صف صیغه باشد . مهمتر اینکه حضرت آغا ثابت کند مثل رهبرش خمینی شیاد نیست که گفت هرزمان احساس خطرکنم اسلام و نظام در خطر است دستور می دهم نماز وحج و روزهو نماز تعطیل گردد .وی بطور نیم ایستاده نماز خوانده تا عکس تبلیغاتی گرفته تاا ز طریق د فترش و رسانه ها و شبکه های مجازی – اجتماعی اینترنت آنتنی شود .
بهرحال اکنون خامنه ای  کمیبهبود یافته تبدیل به امام زاده شده است .چون مریدانش  به جای عیادت به زیارت وسیاحت می روند مملکت تعطیل شده و همه در نوبت سبقت گرفتن دیدار با رهبر حکومت داعشی اند .از ریز ودرشت و پیر وجوان و نوجوان و گودک با با چشمان نه گریان که لبان خندان در کناروی مشغول هنرنمایی وخنده بازار شده اند . به خضوص که ظریف هم با پوزخند های لطیف به دست بوسی آغا رفته است تاگزارش پیشرفت مذاکرات توافق هسته ای دهد































لابد برای صبغه شده داده است
کد خبر: ۲۰۶۴۴۵
۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۸
الهام چرخنده گفت: پس از چادری‌شدن در حرم حضرت معصومه(س) دو انگشتر هدیه گرفتم؛ یکی از این دو انگشتر مردانه بود که از سوی حرم حضرت سیدالشهداء(ع) به من اهدا شد و من هم این انگشتر را با تمام وجود به رهبر انقلاب تقدیم کردم.

به گزارش فارس، دیروز جمعی از اهالی فرهنگ و هنر در یکی از بیمارستان‌های تهران به عیادت رهبر فرزانه انقلاب رفتند. «الهام چرخنده» بازیگر سینما و تلویزیون نیز که همراه با این گروه از حضرت آیت الله خامنه ای عیادت کرده است گفت: خدا را شاکرم که توفیق زیارت ایشان را نصیب من کرد. من با دیدن ایشان روزی خودم را تا آخر عمر گرفتم.

وی در ادامه افزود: با نگاه و عنایت حضرت زهرا(س) هم حال روحی و هم حال جسمی ایشان خوب بود. من از زمانی که حجاب چادر را انتخاب کردم، آرزو داشتم آیت الله خامنه‌ای را ببینم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من پس از چادری‌شدن در حرم حضرت معصومه(س) دو انگشتر هدیه گرفتم. یکی از این دو انگشتر مردانه بود که از سوی حرم حضرت سیدالشهداء(ع) به من اهدا شد و من هم، روز گذشته این انگشتر را به نیت شفا و به نیت اینکه سایه ایشان روی سر ما باشد، با تمام وجود به رهبر انقلاب تقدیم کردم.