قتل مرد ميانسال به دست عضو سابق مجاهدین !

قتل مرد ميانسال به دست عضو سابق  مجاهدین !11شهریور-93
ازیاد نرفته سناریوی ربودن ومثله کردن 3 رهبر مسیحیان ایرانی که به مجاهدین نسبت داده شد .ولی در زمانی که پرونده ی قتل های زنجیره ای سیاسی در دوران خاتمی فاش شد. معلوم شد که این جنایات علیه ی بشریت از جمله قتل ومثله کردن رهبران مسیحی از سوی باند سعید امامی در وزارت بدنام اطلاعات انجام می شد . البته خاتمی با ژست آخوندی مدعی شد که چشم فتنه را کورکرد و غده ی سرطانی را جراحی نمود . درصورتیکه پس از داروی نظافت خوراندن به سعیدامامی بقیه در بیت خامنه ای سنگر گرفتند وسازمان موازی اطلاعات و امنیت پاسداران با وزارت بدنام اطلاعات را سازماندهی کردند  که مسئول آن طلبه حسین طائب دمخور مجتبی خامنه ای بود و توانستند با تقلب دو دوره احمدی نژادرا رئیس جمهور اصول گرای نزدیک به خامنه ای کنند . بنابراین باالگو گرفتن از آن تجربه ی اتهام زنی وزارت بدنام اطلاعات به مجاهدین چون قرار است پاسدار تروریست قاسم سلیمانی سخنران روز دوم اجلاس خبرگان رهبری باشد .گویا نیاز به سناریو سازی علیه ی مجاهدین است تاپیش درآمد تبلیغاتی بستر سازی توطئه جنایت آمیزعلیه ی ساکنین زندان لیبرتی شود .برای  همین گزارشگر روزی نامه ی حکومتی جمهوری  اسلامی  گزارش داده عضو سابق گروهك مجاهدین  كه مرد ميانسالي را به طرز هولناكي به قتل رسانده و جسدش را تكه تكه كرده بود در جلسه محاكمه به تشريح جنايت خود پرداخت. وی که معصومه 52 ساله بدون فامیلی و سایر مشخصات معرفی شده در دادگاه گفته من از سال 83 با مقتول آشنا شدم و او در شركت من كار مي‌كرد و افزوده  مقتول خودش را مجرد معرفي كرده بود و من نمي‌دانستم كه زن و بچه دارد. پس از مدتي او به من ابراز علاقه كرد و هر روز اين موضوع را تكرار مي‌كرد. شب حادثه از او خواستم به خانه‌ام بيايد تا درباره درخواستش صحبت كنيم. حدود ساعت 12 شب علي به خانه من آمد و از او خواستم اگر مي‌خواهد با من باشد بايد ازدواج مان را به صورت رسمي ثبت كنم اما او ناگهان به طرفم حمله كرد كه من يك چكش برداشته و در دفاع از خود پنج ضربه به سر او زدم. 
رئيس دادگاه از وی سئوال می کند: پس از قتل چه كردي؟ 
متهم به قتل جواب داده سيگار كشيدم و به اين فكر مي‌كردم كه چگونه جسد را از خانه به بيرون انتقال دهم. رئيس دادگاه: درباره مثله كردن جسد توضيح بده. متهم به قتل به همان سبک شوی ساختگی تلویزیونی مثل کردن 3 رهبر مسیجی جواب میدهد جسد را با چاقو به پنج تكه تقسيم كردم و براي اينكه مقتول شناسايي نشود صورت او را در كباب پز سوزاندم بعد هم جسد را در چند نقطه تهران رها كردم. 
  بالاخره برای اینکه سناریوی دشمنی با مجاهدین مطرح و برجسته شود  رئيس دادگاه از متهم به قتل پرسیده  سابقه كيفري داريد.متهم به قتل پاسخ داده بله، سال 59 به اتهام عضويت در گروهك مجاهدين دستگير شده و پنج سال در زندان بودم.
  قتل مرد ميانسال به دست عضو سابق گروهك مجاهدین
عضو سابق گروهك منافقين كه مرد ميانسالي را به طرز هولناكي به قتل رسانده و جسدش را تكه تكه كرده بود در جلسه محاكمه به تشريح جنايت خود پرداخت. به گزارش مهر، صبح ديروز جلسه محاكمه متهم در شعبه 74 دادگاه كيفري و به رياست قاضي عبداللهي برگزار شد. در ابتداي اين جلسه نماينده دادستان با تشريح كيفرخواست گفت: معصومه 52 ساله متهم است چهارم خرداد ماه سال 90 مردي به نام علي را با ضربه‌هاي چكش به قتل رسانده و سپس اقدام به مثله كردن جسد مقتول كرده است. وي ادامه داد: متهم براي اينكه جسد مقتول شناسايي نشود سر وي را در پشت بام خانه‌اش سوزانده بود. معصومه پس از 21 ماه از بازداشتش لب به اعتراف گشود و راز اين جنايت را فاش كرد. با توجه به محتويات پرونده و اعترافات معصومه براي وي تقاضاي مجازات قانوني را دارم.
در ادامه اولياي دم مقتول در جايگاه حاضر شده و براي قاتل تقاضاي قصاص كردند. قاضي عبداللهي با تفهيم اتهام به معصومه از او خواست به دفاع از خود بپردازد كه زن ميانسال با قبول اتهاماتش گفت: من از سال 83 با مقتول آشنا شدم و او در شركت من كار مي‌كرد. مقتول خودش را مجرد معرفي كرده بود و من نمي‌دانستم كه زن و بچه دارد. پس از مدتي او به من ابراز علاقه كرد و هر روز اين موضوع را تكرار مي‌كرد. شب حادثه از او خواستم به خانه‌ام بيايد تا درباره درخواستش صحبت كنيم. حدود ساعت 12 شب علي به خانه من آمد و از او خواستم اگر مي‌خواهد با من باشد بايد ازدواجمان را به صورت رسمي ثبت كنم اما او ناگهان به طرفم حمله كرد كه من يك چكش برداشته و در دفاع از خود پنج ضربه به سر او زدم. 
رئيس دادگاه: پس از قتل چه كردي؟ 
متهم به قتل: سيگار كشيدم و به اين فكر مي‌كردم كه چگونه جسد را از خانه به بيرون انتقال دهم. رئيس دادگاه: درباره مثله كردن جسد توضيح بده. متهم به قتل: جسد را با چاقو به پنج تكه تقسيم كردم و براي اينكه مقتول شناسايي نشود صورت او را در كباب پز سوزاندم بعد هم جسد را در چند نقطه تهران رها كردم. 
رئيس دادگاه: سابقه كيفري داريد.
متهم به قتل: بله، سال 59 به اتهام عضويت در گروهك منافقين دستگير شده و پنج سال در زندان بودم.
پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش قضات دادگاه براي تصميم‌گيري وارد شور شدند.