دستگيري 6 سارق مسلح در جنوب تهران

 دستگيري 6 سارق مسلح در جنوب تهران  25شهریور-93
آخر رژیم ضد بشرداعشی ولایت فقیه برخلاف لغزخوانی وعربده کشی های تبلیغاتی ضد آمریکایی 36 ساله اش که پیوسته از موضع ضعفق درت نمایی کرده تا و انمود قدرت نمایی پوشالی  کند . از سوی دیگر هرکشوری که نقض مستمر حقوق ب بشر در ایران را محکوم کند یا به این

 سیاست ا نتقاد نماید .مورد بدترین اتهامات وتهدیدها واقع می شود . در صورتی که رهبر  وسایر حاکمان این  رژیم داعشی ولی آنقدر ناصادق وعوامفریب ووارونه گوی می باشند که حتی یکبار یکی از مسئولانش جرإت نکرده تا بگوید دلیل اینکه جوانان خلافکار و سارق و زور بگیر ومعتاد .... می شوند چیست؟ اینان پرورش یافتگان کدام رژیم و جامعه وفرهنگی مدعی امن ترین کشور جهان اند که تبدیل به مرغان عزا وعروسی شده اند؟ چون هرزمان تضاد واختلاف باندهای درگیر جنگ وقدرت حاد می شود . برای کنترل فضای انفجاری جامعه سراغ جوانان قربانی بی پشت وپناه رفته می شود.سئوال است اگر این جوانان کارد اشتند یا همچون آقازاده های غارتگر دارای خودروهای خارجی وارداتی میلیاردی بودند بازهم مرتکب سرقت مسلحانه می شدند؟

6 سارق مسلحي كه با ايجاد تصادف ساختگي، اقدام به سرقت از قربانيان خود مي‌كردند، دستگير شدند. در آذرماه سال 1392 و با تشكيل پرونده مقدماتي با موضوع "سرقت مسلحانه يك دستگاه خودرو سواري هيوندا"، پرونده جهت رسيدگي در اختيار اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفت. مالباخته پس از حضور در اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ، در اظهاراتش به كارآگاهان گفت: در ساعت 21:00 بيستم شهريور ماه سال گذشته با خودرو سواري در حال بازگشت از محل كار خود واقع در منطقه خادم آباد شهريار بودم كه ناگهان يك دستگاه خودرو سواري پژو با 5 سرنشين، در جاده شهريار از پشت سر با من تصادف كرد و من هم جهت بررسي ميزان خسارت ناشي از تصادف در حاشيه جاده توقف كردم؛ به محض پياده شدن از داخل ماشين، ناگهان 5 سرنشين خودرو پژو 405 به سمت من حمله ور شده و من را به شدت مورد ضرب و شتم قرار دادند؛ آنها قصد داشتند تا با تهديد اسلحه كمري من را سوار ماشين خود كنند كه در يك لحظه از غفلت يكي از آنها استفاده كرده و با حركت در عرض جاده از دستشان فرار كردم و آنها نيز به سرعت سوار هر دو ماشين شده و از محل متواري شدند. همزمان با آغاز رسيدگي به پرونده سرقت مسلحانه كه بنا بر اظهارات شاكي پرونده قصد ربايش وي را داشتند، پرونده‌هاي مشابه ديگري از سوي دادسراي جنايي تهران به پليس آگاهي با موضوع "ربايش (آدم ربايي) و اخاذي" ارجاع شد؛ بررسي اظهارات تمامي شكات نشان داد در تمامي اين پرونده‌ها سارقان به شيوه‌اي مشابه اقدام به ايجاد تصادف ساختگي در محدوده اتوبان آزادگان كرده و پس از آدم ربايي صاحب خودرو، اقدام به اخاذي از آنها كرده‌اند.
يكي از اين شكات كه سارقين اقدام به اخاذي 120 ميليون توماني از وي كرده بودند، پس از حضور در پليس آگاهي به كارآگاهان گفت: در ساعت 22:00 دوم ارديبهشت ماه امسال، در محور اتوبان تهران - ساوه با دو دستگاه خودر و سواري در حال بازگشت به سمت تهران بوديم؛ بعد از گذشتن از عوارضي، يك دستگاه خودرو پژو از پشت سر با من تصادف كرد؛ در حاشيه جاده توقف كردم كه جواني حدوداً 20 الي 25 ساله از ماشين پژو پياده شد و به سمت ماشين من حركت كرد؛ ناگهان اين جوان از پشت سر مرا گرفت و همزمان با وي، چهار نفر ديگر از پژو پياده شدند و با كتك و ضرب و شتم، من را به زير صندلي عقب ماشين خودم انداختند؛ در داخل خودرو شديداً مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودم و درخواست 300 ميليون تومان پول داشتند؛ تحت فشارهاي شديد آنها، سه عابر بانك حاوي 120 ميليون تومان را در اختيارشان گذاشتم؛ آنها به سرعت حركت مي‌كردند تا به فلكه دوم صادقيه رسيديم؛ فكر كنم حدود ساعت 24:00 بود كه پس از بستن چشم‌ها، دست‌ها و پاهايم، من را به مكان نامعلومي بردند؛ آنها طي اين مدت من را تهديد به كشتن مي‌كردند اما سرانجام با چشماني بسته و پس از برداشت تمامي پول‌هاي داخل عابر بانك‌ها، در ساعت 16:00 فرداي آن روز من را با چشماني بسته و در منطقه شهرك قدس (شهرك غرب) رها كرده و از محل متواري شدند.
در پرونده مشابه ديگري، شاكي پس از حضور در پليس آگاهي به كارآگاهان گفت: حدوداً ساعت 06:00 بامداد يك دستگاه خودرو سواري در اتوبان آزادگان - ابتداي جاده ساوه از پشت سر با خودرو من تصادف كرد. به محض توقف، سه نفر جوان از ماشين پياده شده و به زور سوار خودرو بنده شدند و مرا مورد ضرب و شتم قرار دادند. چشمانم را بستند؛ نمي‌دانم كجا بوديم فقط اين را مي‌دانم كه خودرو در حال حركت بود تا اينكه مجبور شدم با همسرم تماس گرفته و از او درخواست كنم تا مبلغ 300 هزار تومان را به حساب عابر بانك بنده واريز كند.
همسر شاكي پرونده نيز در اظهارات خود به كارآگاهان گفت: همسرم حدوداً ساعت 05:00 بامداد روز شانزدهم مرداد ماه امسال، جهت رفتن به كارخانه از منزل خارج شد و در حدود ساعت 8، تلفني با من تماس گرفت و درخواست واريز مبلغ 300 ميليون تومان به حساب بانكي خودش را كرد و من نيز [بدون اطلاع از اتفاقي كه براي همسرم افتاده]اين مبلغ را به حسابش واريز كردم؛ بعد از آن ديگر هيچ خبري از ايشان نداشتم تا نهايتا در ساعت 15:00 همان روز توسط خواهرزاده همسرم مطلع شدم كه ايشان با شرايط بسيار نامناسبي در خيابان پيدا و توسط شهروندان به بيمارستان منتقل شده است! به سرعت خود را به بيمارستان رسانده و متوجه شدم كه همسرم را به علت شدت جراحت‌هاي ناشي از ضرب و شتم به اتاق عمل برده‌اند. در ادامه رسيدگي به پرونده "سرقت و آدم ربايي مسلحانه منجر به تهديد، ضرب و شتم شديد و نهايتاً اخاذي" و در شرايطي كه سارقان تلاش كرده بودند تا هيچگونه اثر و نشاني از خود بجاي نگذارند، اما نهايتاً با انجام سلسله اقدامات پليسي پيچيده‌اي كه از سوي كارآگاهان پليس آگاهي تهران بزرگ انجام شد تمامي اعضاي گروه سارقين مورد شناسايي قرار گرفتند.
اعضاي گروه سارقان به نام‌هاي اسماعيل، يوسف، رضا، حسام، سجاد و محمد، همگي از مجرمان سابقه‌داري هستند كه بارها به اتهام ارتكاب سرقت‌هاي خشن به ويژه سرقت‌هاي مسلحانه تحت تعقيب قرار داشته و يكي از آنها (محمد. ن) با داشتن محكوميت 17 سال زندان به اتهام سرقت مسلحانه تحت تعقيب قرار داشت. با شناسايي مخفيگاه هر شش متهم در سه منطقه قلعه حسن خان، شهريار و پرند، هماهنگي‌هاي لازم با دستگاه قضايي انجام و سرانجام در سه عمليات مشترك و همزمان، در ساعت 11:00 بيست و دوم شهريور ماه، كليه متهمان دستگير، به پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شدند و پس از مواجه حضوري با چند تن از شكات مورد شناسايي قرار گرفتند. سرهنگ "عباسعلي محمديان"، رئيس پليس آگاهي تهران بزرگ، با اعلام اين خبر به تسنيم، گفت: هر شش متهم پرونده در همان مراحل اوليه تحقيقات، صراحتاً به چندين فقره سرقت به شيوه و شگرد مشابه و به ويژه در محدوده اتوبان آزادگان اعتراف كرده‌اند؛ در حال حاضر نيز، هر شش متهم با قرار قانوني صادر شده از سوي مقام محترم قضايي در اختيار اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته و تحقيقات تكميلي جهت شناسايي ديگر جرايم ارتكابي در دستور كار اداره يكم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفته است.