زنگ تفریح جوک.23شهریور-93

زنگ تفریح جوک.23شهریور-93
چقدر عوض شدی به این برکت نشناختم؟ 
خانوم 40ساله در حال مرگ خدا رو میبینه ازش میپرسه خدایا وقت من تمومه خدا میگه نه شما 25 سال و 3 ماه و 13 روز دیگه فرصت داریخانوم بعد از بهبودی پوستش رو میکشه ساکشن میکنه گونه و مژه و مو خلاصه خانمی میشه برا خودش
بعد از آخرین عمل زیبایی هنگام خروج از بیمارستان با یه آمبولانس تصادف میکنه می میره اون دنیا خدا رو میبینه میگه مگه نگفتی من 25 سال دیگه فرصت دارم چرا منو از تصادف با اون آمبولانس نجات ندادی؟
خدا میگه اوا شما بودی؟؟
چقدر عوض شدی به این برکت نشناختم

واسه چی گلم. . .؟؟؟

مشهديه میبینه مردم تو میدون جمع شدن.از پلیسه می پرسه:يره موگوم بری چی مردم ده اينجه لوكه رفتن؟
میگه:مشهدی هایی که لهجه دارن رو اعدام میکنن
مشهديه میگه
واسه چی گلم. . .؟؟؟

 مي فهمي ، آخه پدرم تو بچگي مُرد ! ؟
غضنفر بادوست دخترش تو قبرستون راه مي رفته
يهو گشت ارشاد مي بينه
 
غضنفر  ميگه بيا بشينيم سر يه قبر
طرف مياد گير ميده ميگه آقا و خانوم اينجا چيکار ميکنن؟
غضنفر ميگه مگه کوري؟سر قبر پدرم نشستم
دوستد خترش ميگه :اينکه قبر بچه اس
غضنفر  ميگه :  آخه پدرم تو بچگي مُرد ! مي فهمي؟

بی شعور یهو صدامم ضبط کن بزار برا زنگ موبایلت دیگه

 یه روز یک نفر قصابی را به خانه اش می آره تا گوسفندی را براش قربانی کنه، بعد به قصابه گفت: می خوام برام تیکه تیکش کنی با گوشتش کباب درست کنم. سر و پاها و روده با معده را خوب تمیز کن می خوام کله پاچه درست کنم. پوستشم با خودت نبر می خوام لباس درست کنم. با مدفوعش هم می خوام کود درست کنم و زیادی ها را هم بزار می خوام برای گربه مون. مهمتر از همه استخوناست. خانمم می خواد سوپ درست کنه
گوسفنده یه نگاش می کنه، میگه: بی شعور یهو صدامم ضبط کن بزار برا زنگ موبایلت دیگه
نگاه باقصد افزایش جمعیت باشه 

فتوای جدید علما
نگاه به نامحرم درهیچ صورتی جایز نیست مگر2 حالت
 
لامصب دیگه خیلی خوشگل باشه

 طبق آیین.نامه جدید,نگاه باقصد افزایش جمعیت باشه
ﻋﺰﯾﺰﻡ ، ﺑﺮﮔﺮﺩ ﺳﺮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ
ﻋﺰﯾﺰﻡ ، ﺑﺮﮔﺮﺩ ﺳﺮ ﺯﻧﺪﮔﯿﺖ .... ﻣن ﺳﺎﻣﯽ ﺑﯿﮕﯽ ﻧﯿﺴﺘﻢ ﺑﮕﻢ "ﻫﯿﭽﯽ ﻧﻤﯿﻔﻬﻤﻢ ﻓﻘﻂ ﻣﯿﺨﻮﺍﻡ ﺑﺎﺷﯽ"، ﻃﻮﺭﯼ ﻣﯿﺰﻧﻤﺖ ﺍﺯ ﻭﺳﻂ ﺗﺎﺷﯽ به موزایک بگی کاشی