قتل برای رفع مشکل مالی همسر سابق

نتیجه اقتصاد مال خراست که خمینی شیاد گقت  وحکومت مستضعفان و پابرهنگان که خمینی شیاد قولش را دادده بود به چنین شرایطی ختم شده که مشکل مالی از نیازمندقاتل ساخته است.
مردی که به سرقت مرگبار متهم شده است تهیه پول پیش خانه همسر سابقش را انگیزه اصلی قتل عنوان کرد.  به‌گزارش خبرنگار ما، خبر به‌قتل‌رسیدن مردی جوان به نام علی، اردیبهشت سال گذشته به ماموران پلیس تهران داده ‌شدخواهر علی به پلیس گفت احتمالا برادرش قربانی سرقت شده چراکه علاوه بر قتل برادرش، دست و پای مادرش هم بسته شده و طلاهای او به سرقت رفته ‌است. وقتی ماموران در محل حاضر شدند جسد علی را در آشپزخانه پیدا کردند. آب زیادی کف آشپزخانه جمع شده و صورت مقتول در آب فرو رفته ‌بود. وقتی مادر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت، گفت یک زن و یک مرد وارد خانه‌اش شدند و دست‌وپای او را بستند تا طلاهایش را سرقت کنند اما از اینکه پسرش را چطور کشتند، خبر ندارداو گفت افرادی که وارد خانه شدند فرزانه و عباس نام دارند و از دوستان پسرش بودند. این زن توضیح داد: «وقتی وارد خانه شدند چهره آنها را دیدم اما بعد صورتشان را پوشاندند.» دو متهم پس از دستگیری، به سرقت مقرون‌به‌آزار پیرزن و قتل علی اعتراف کردند.  پرونده با توجه به مدارک به‌دست‌آمده و صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 74 دادگاه کیفری ‌استان تهران فرستاده ‌شد. روز گذشته در جلسه رسیدگی بعد از اینکه نماینده دادستان در جایگاه حاضر و با توجه به درخواست اولیای‌دم خواستار مجازات متهم شد، مادر مقتول به‌عنوان تنها ولی‌دم گفت: «من اعلام رضایت می‌کنم و قصاص نمی‌خواهم؛ اما خواهان دیه هستم و می‌خواهم طلاهایم را هم برگردانند.» در ادامه عباس -متهم ردیف اول- در جایگاه حاضر شد. او گفت: «فرزانه سال 75 همسر صیغه‌ای من شد او دوسال زنم بود و بعد که مدت صیغه تمام شد از هم جدا شدیم؛ اما چون هر دو اعتیاد داشتیم با هم در تماس بودیم. فرزانه برای تهیه پول پیش خانه مشکل مالی داشت و اعتیادش این مشکل را شدید‌تر کرده‌ بود. روز حادثه کمی مواد خریدیم و با هم به خانه علی رفتیم. در آنجا وقتی یادمان افتاد مادر علی طلاهای زیادی دارد تصمیم به سرقت گرفتیم. فرزانه سراغ مادر علی رفت و با او درگیر شد. قرار بود من هم سر علی را گرم کنم اما همین که مادرش فریاد زد، علی به سمت مادرش رفت؛ من سعی کردم او را بگیرم اما نتوانستم و علی روی زمین افتاد و از حال رفت. از آنجایی که علی بیمار بود و همیشه از حال می‌رفت فکر کردم به خاطر مریضی‌اش از حال رفته است بعد طلاها را برداشتیم، دست و پای مادر علی را بستیم و از خانه خارج شدیم. همه طلاها دست فرزانه بود
سپس متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد. او اتهامش را قبول کرد و گفت: «برای پرداخت پول پیش خانه مشکل داشتم. عباس هم پولی نداشت که به من بدهد. اعتیاد شدید هم داشتم. روز حادثه با عباس مواد خریدیم و به خانه علی رفتیم. بعد همان‌جا تصمیم گرفتیم طلاهای مادر علی را سرقت کنیم چون او پیرزن بود من فکر می‌کردم می‌توانم حریفش بشوم اما نتوانستم و او دادوفریاد کرد. علی متوجه شد و درگیری بالا گرفت.» متهم گفت: «بالاخره توانستم طلاها را به دست بیاورم. آنها را چهارمیلیون‌و 400هزارتومان فروختم و همه پول را هم خودم برداشتم. ما قصد قتل نداشتیم و فکر می‌کردیم علی مثل همیشه که غش می‌کند، باز هم دچار حمله شده و غش کرده‌ است.» بنا بر این گزارش، هیات قضات بعد از پایان جلسه دادگاه برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.