بخیه !(گفت و شنود)

گفت: این روزها اصحاب فتنه آمریکایی اسرائیلی 88 و برخی از وابستگان به کانون‌های سرمایه‌داری که در دولت جدید پر‌و‌بال گرفته‌اند همراه با رسانه‌های ضدانقلاب خارج‌نشین از هر فرصتی برای حمله به کیهان استفاده می‌کنند.
گفتم: دشمنی آنها با کیهان باعث افتخار کیهان است.
گفت: هنوز هم با استناد به گزارش ماه گذشته معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، ادعا می‌کنند کیهان در مقایسه با سایر روزنامه‌ها یارانه بیشتری دریافت کرده است!
گفتم: اولا؛ خدا را شکر که نمی‌توانند بگویند کیهان از کمک مالی ملک عبدالله به فتنه‌گران سهمی داشته است! و یا از مفسدان اقتصادی پولی گرفته است! یا از موسسات آمریکایی برای سیاه‌نمایی علیه انقلاب کمک دریافت کرده! یا با هزینه الیزابت چنی برای آموزش‌های ضدانقلابی به هلند و آمریکا و دوبی اعزام شده است! و یا به دعوت جرج سوروس صهیونیست به آمریکا رفته است و...
گفت: ثانیا چی؟!
گفتم: ثانیا این که درباره یارانه هم بدجوری به جدول زده‌اند تا آنجا که بی‌بی‌سی هم برای حفظ آبروی نداشته نوچه‌های داخلی خود گفته است رقم اعلام شده برای موسسه کیهان بوده است که 7 نشریه و از جمله 3 روزنامه منتشر می‌کند و نه فقط برای روزنامه کیهان.
گفت: معاونت مطبوعاتی ارشاد که از موضوع باخبر است، چرا اطلاعات دروغ داده است؟!
گفتم: بعضی‌ها برای هر جریانی  که در قدرت است بوق می‌زنند و اصلا هم به روی خودشان نمی‌آورند که بخیه به آبدوغ زده‌اند!
گفت: یکی از سایت‌ها خواستار پاسخ کیهان شده است.
گفتم: یارو به پزشک مراجعه کرد و گفت؛ آقای دکتر! مدتی است که هیچکس به من محل نمی‌گذارد. دکتر منشی خود را صدا کرد و گفت؛ نفر بعدی!