دوگزارش تصویری خبری وچند تصویر.26مرداد-93

دوگزارش تصویری خبری وچند تصویر.26مرداد-93
یک لحظه عصبیت مرا پای چوبه دار برد.

این چگونه رژیم جنایتکاریست که 35 سال اطت قاتل ومقتول تولید کرده است؟
يك لحظه عصبانيت و درگيري كافي بود تا قتلي تلخ رخ دهد. جنايتي ناخواسته كه در كمتر از يك دقيقه رخ داد و حالا پشيماني هيچ كمكي به پسر جوان نمي‌كند.به گزارشر مهر، هيچ وقت فكر نمي‌كرد به خاطر يك دعواي بچه گانه پاي چوبه‌دار برود. همه چيز خيلي ساده شروع شد اما پاياني تلخ داشت. سه سال از ماجرا گذشته اما همه چيز را به طور كامل به خاطر دارد. همه چيز با يك تصادف آغاز شد و به حكم قصاص ختم شد. سعيد 23 ساله سه سال قبل به اتهام قتل در يك نزاع خياباني دستگير و از همان روز آينده‌اي كه براي خود ترسيم كرده بود را بربادرفته ديد. در حاشيه دادگاه فرصت كوتاهي پيش آمد تا گفتگويي با او داشته باشيم.* در مورد شب حادثه توضيح مي‌دهيد؟
سعيد: آن شب ساعت 11 در حال رفتن به خانه بودم، خيلي عجله داشتم. در خيابان ابوذر ناگهان يك خودروي 206 جلوي من توقف كرد كه من نتوانستم ماشين را كنترل كرده و با پژو 206 تصادف كردم. راننده آن پسر جواني بود و وقتي پياده شد شروع به فحاشي كرد، من هم عصباني شده و از داخل ماشين چاقويي برداشته و با آن يك ضربه به سينه راننده زدم بعد هم از آنجا گريختم.*چگونه دستگير شديد؟
سعيد: راننده يكي از خودروهاي عبوري كه شاهد اين درگيري بود موضوع را به پليس اطلاع داد، او حتي شماره پلاك ماشين مرا يادداشت كرده بود. وقتي پليس مرا دستگير كرد نمي‌دانستم كه راننده پژو 206 به قتل رسيده است.* فردي نبود كه در درگيري شما ميانجي گري كند؟سعيد: اين اتفاق در كمتر از يك دقيقه رخ داد و من خودم نيز شوكه شدم. هيچگاه فكر نمي‌كردم كه در جريان يك درگيري ساده مرتكب قتل شوم.
* براي جلب رضايت اولياي دم كاري نكرديد؟
سعيد: خيلي تلاش كردم اما آنها حاضر به رضايت نبودند حالا هم از كار خود پشيمانم اما اين پشيماني هيچ سودي براي من ندارد. به اتهام قتل به قصاص محكوم شدم و اگر اولياي دم راضي به رضايت نشوند چند روز بيشتر از عمرم باقي نمي‌ماند.كاش مي‌توانستم آن شب خشم خودم را كنترل كنم و‌اي كاش مقتول به من فحاشي نمي‌كرد.*حالا در زندان چه مي‌كني؟سعيد: در ابتدا همه زندگي‌ام افسوس شده بود. افسوس آرزوهايي كه بر باد رفت.اما حالا سعي مي‌كنم گذشته‌ام را جبران كنم و هنوز به رضايت اولياي دم اميد دارم

دستگیری سارقان دراتاق خواب
رئيس كلانتري 141شهرك راه آهن از انهدام باند سارقان منزلي خبرداد كه با تهديد و ضرب و شتم صاحبخانه، وارد خانه شده و سرقت مي‌كردند.سرگرد "حسين طالبي" در گفت‌وگو با خبرگزاري دانشجويان ايران، در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در ساعت دو بامداد بيستم تيرماه امسال، بنا بر اعلام مركز پيام در آدرس بلوار امير كبير دو نفر زورگير با تهديد قمه يك متري وارد منزل يكي از شهروندان شده‌اند كه ماموران بلافاصله به آدرس مذكور اعزام شدند.وي با بيان اينكه ماموران با حضور در محل متوجه شدند كه در منزل كسي جوابگو نيست گفت: بررسي‌ها ادامه داشت تا اينكه مشخص شد سارقان در حالي كه پشت پرده منزل مذكور پنهان شده بودند ماموران طرح مهار را اجرا و براي جلوگيري از فرار متهمان از طريق پنجره‌اي كه باز بود، وارد منزل شدند.طالبي افزود: يكي از همسايگان كه در طبقه دوم حضور داشت اعلام كرد كه دو مرد جوان به طبقه بالا رفته و به زور و تهديد وارد منزل همسايه كه "منصور" نام دارد شدند كه ماموران به طبقه بالا اعزام شدند اما قفل بودن در و خاموش بودن چراغ‌ها نشان دهنده اين بود كه سارقان داخل منزل پنهان شده‌اند و صاحب منزل از ترس آنها نمي‌تواند در را باز كند اما در اين هنگام در ورودي آپارتمان توسط همسر فرد شاكي باز و ماموران موفق شدند در عملياتي ضربتي سارقان را كه در اتاق خواب پنهان شده بودند را دستگير كنند.رئيس كلانتري 141 شهرك راه آهن گفت: متهمان كه خود را بهنام 44 ساله و كريم 29 ساله معرفي كردند در تحقيقات پليسي اعلام داشتند به سركردگي فردي به هويت "كامران" براي زورگيري به اين آدرس آمده‌اند كه متهمان پس از دستگيري به كلانتري منتقل و ضمن تشكيل پرونده جهت تحقيقات بيشتر و دستگيري ساير اعضاي باند در اختيار كارآگاهان پايگاه دوم پليس آگاهي تهران بزرگ قرار گرفتند.




اطفاي حريق با بيل در جنگل گلستان! 




اين تصاوير زيبا را ببينيد!