آواز(گفت و شنود) 3شهریور-93

آواز(گفت و شنود) 3شهریور-93
گفت: احساس می‌شود مدعیان اصلاحات از گروه جدیدی که تحت نام ندا (نسل دوم اصلاح‌طلبان) تشکیل شده است، دل خوشی ندارند.
گفتم: چطور مگر؟! چرا؟!
گفت: یکی از آنها گفته است؛ «نباید اینطور تلقی شود که اصلاح‌طلبی بد بوده و حالا قرار است اصلاح‌طلبی خوب تشکیل شود!»
گفتم: یعنی اصلاح‌طلبان خوب‌ همان‌هایی هستند که در فتنه 88 تحت مدیریت مثلث آمریکا و اسرائیل و انگلیس دست به وطن‌فروشی زدند؟ از ملک عبد‌الله سعودی کمک مالی گرفتند؟ به ساحت عاشورای حسینی(ع) اهانت کردند؟ مسجد آتش زدند؟ تصویر مبارک حضرت‌امام را پاره کردند؟ در حمایت از آمریکا و اسرائیل شعار دادند؟ با جرج سوروس صهیونیست فالوده خوردند؟ و...؟!
گفت: چه عرض کنم؟! به همین علت است که نسل دوم اصلاحات اصرار دارند که حساب خودشان را از وطن‌فروشان فتنه‌گر جدا کنند و حق هم دارند.
گفتم: یارو به پسرش می‌گفت؛ چرا هر وقت من آواز می‌خوانم، تو می‌روی کنار پنجره و برای اهل محل دست تکان می‌دهی؟ و پسرش گفت؛ برای اینکه مبادا اهل محل فکر کنند من هستم که دارم با این صدای نخراشیده آواز می‌خوانم!