هویج (گفت و شنود)

دروغ نامه ی کیهان  21 تیر -93
هویج (گفت و شنود)
گفت : وزارت صنعت زده گند ، چون دلال های ثروتمند
یک روز قبل از سیاست جدید، خریدن10 هزار تن تولید
گفتم : اینکه نداره اشکال ، نداره جای  هیچ سئوال
چرا سربازجوی  درازگوش ؟ شاکیست از این فروش
گفت: تعدادی از دلال‌های ثروتمند و معروف یک روز قبل از اعلام سیاست جدید وزارت صنعت درباره قیمت‌گذاری محصولات پتروشیمی، مقدار 10 هزار تن از این محصولات را خریداری کرده‌اند.
گفتم: که چی بشود؟
گفت: چون می‌دانستند قیمت آن افزایش می‌یابد، از این طریق میلیاردها تومان سود بادآورده‌ به جیب زده‌اند.
گفتم: چگونه قبل از اعلام سیاست قیمت‌گذاری وزارت صنعت، از آن باخبر شده بودند؟
گفت: چه عرض کنم؟! ولی سوء استفاده‌ای که کرده‌اند خیلی تابلوست.
گفتم: یارو در مسابقه 20 سوالی شرکت کرده بود. جواب که هویج بود را یواشکی به او گفتند و توصیه کردند همان اول نگوید که قضیه لو نرود. مسابقه که شروع شد، یارو پرسید؛ جانداره؟ مجری گفت؛ نه! یارو پرسید؛ توی جیب جا میشه؟ مجری گفت؛ نه! و یارو گفت؛ پس معلومه که هویجش خیلی بزرگه!
گفت : وزارت صنعت زده گند ، چون دلال های ثروتمند
یک روز قبل از سیاست جدید، خریدن10 هزار تن تولید
گفتم : اینکه نداره اشکال ، نداره جای  هیچ سئوال
چرا سربازجوی  درازگوش ؟ شاکیست از این فروش
گفت : سربازجو هست نگران ،  میگه قیمت ها میشه گران
اما دلالان پلید ،  ارزان کردن خرید
بعد با حقه و چموشی ، می کنن گران فروشی
آنگاه این دلالان ،  می برن  سود کلان
گفتم : چگونه می دونستن از پیش؟ قیمت ها میشه بیش
گفت : یارو با شور و حالی ، شرکت کرد در مسابقه 20 سئوالی
                                                                 گفته بودن به این گیج ، سئوال هست هویج       
مواظب باش اول نگو ،  سپس  این یارو
از مجری پرسید جانداره ،  مجری گفت نه
یارو پرسید  پاسداره ، مجری گفت نه
یارو گفت توجیب جا میشه ، مجری گفت نه
گفت  هویج به این بزرگی نمیشه