تنوع گفت و شنود .

  تنوع گفت و شنود . 19 تیر -93
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: یکی از ضدانقلابیون فراری و پناهنده به آمریکا در وبلاگ شخصی خود نوشته است؛ رهبران جنبش سبز (!) ما را با شعار تقلب به خیابان کشیدند و بدبخت و بیچاره کردند ولی خودشان و بچه‌هاشون دارند در ایران زندگی اشرافی می‌کنند.
گفت: بیچاره راست میگه!
گفتم: نوشته است؛ اگر ادعای تقلب درست بود، چرا بعدا آن را نفی کردند و خودشان در انتخابات شرکت کردند و اگر شعار درستی نبود، چرا ما را فریب دادند و به نافرمانی مدنی و اعتراض خیابانی کشیدند و بالاخره باعث فرار ما شدند؟!
گفت: این روزها هم همان‌ها سعی دارند یک عده دیگر را فریب بدهند و...
گفتم: چه عرض کنم؟! به بعضی‌ها باید گفت؛ برای تنوع هم که شده، چند دقیقه آدم باش
گفت : سربازجو به رقیب ، زده اتهام فریب
نقل کرده از یه فراری ،  کرده است اقراری
گفته رهبران جنبش سبز، ادعای خودراکردن نقض
با شعار تقلب ، شتابان ، مارا کشاندن تو خیابان
مارا بدبخت کردن و بیچاره ، در برون مرز آواره
اگر آنگونه کردن تبلیغات ، تقلب شد در انتخابات
 با اعتراض خیابانی ، برپا کردن  نافرمانی
چرا خود شدن پشیمان؟ رفتن جزو نادمان
کنار رفت اختلاف ، با روحانی شد ائتلاف
حتی با اتهام فتنه  ، در دولت کردن رخنه
 نیازنیست به سئوال ، یا داده بشه شرح حال
چرا اعتراض و جنب وجوش؟ همه شد فراموش
 چون فریاد وخروش ، ناگهان شد خموش
گفتم :  با موش و گربه بازی ،  چرا کوک شد سازی؟
تا با سناریو سازی ،  اجرا بشه سیاه بازی
گفت : باید داد آماده باش ، به برخی چند دقیقه آدم باش