مرد برادركش دوست دارم هر چه زودتر قصاص شوم

 مرد برادركش در جلسه دادگاه: 
دوست دارم هر چه زودتر قصاص شوم22تیر-93
آیاپس از 35 سال سیاست گورستان آبادکردن و پیام مرگ ونیستی دادن و جنگ افروزی وجنایت کردن وتخم کینه ودشمنی نفرت در جامعه کاشتن تا جایی که برادر برادرش رامی کشدوخواهان قصاس یا مرگ خودش  می شود .کجا چنین رژیم ضد بشر قاتل ومقتول پرور می تواند مشروعیت  داشته وقابل دفاع و حمایت باشد که برخی باادعای مضحک اعتدال  داشتن که آنسوی سکه ی آزمون وشکست خورده ادعای اصلاح طلبی می باشد . در شرف پاک کردن صورت مسأله و آدرس غلط دادن هستند که گویا ننگ با رنگ پاک می شود و افعی می تواند کبوتر بزاید.
 مرد ميانسال كه به خاطر اختلافات ملكي برادرش را به قتل رسانده بود در جلسه محاكمه مدعي شد دوست دارد هر چه زودتر قصاص شود. به گزارش مهر، در اين پرونده مهدي 48 ساله متهم است 28 شهريور سال گذشته برادرش را با شليك گلوله در خيابان سهروردي به قتل رسانده است. صبح ديروز جلسه محاكمه متهم در شعبه 113 دادگاه كيفري و به رياست قاضي اصغرزاده برگزار شد. در اين جلسه پسر مقتول با تقاضاي قصاص براي عمويش گفت: پدرم قرباني اختلاف عمو و عمه‌ام شد. در ادامه متهم در جايگاه قرار گرفت و گفت: من چند سالي در خارج از كشور زندگي مي‌كردم. پس از بازگشت خانه‌اي را از برادرم خريدم كه بر سر اين خانه با يكديگر اختلاف داشتيم. پس از 18 سال برادرم مدعي شد خانه را به من نفروخته و من بايد اجاره اين 18 سال را پرداخت كنم. او مي‌خواست اثاثيه من را به خيابان بريزد. بر سر اين موضوع با هم اختلاف پيدا كرده و شب حادثه با اسلحه‌اي كه متعلق به برادرزاده‌ام بود به مقابل مغازه مقتول رفتم. مي خواستم براي ترساندن او چند گلوله به شيشه مغازه شليك كنم كه گلوله به برادرم اصابت كرد و باعث مرگ او شد. من از كار خود پشيمانم و حالا مي‌خواهم هر چه زودتر قصاص شوم. هيچ اعتراضي نيز به حكم مجازاتم ندارم. پس از آخرين دفاعيات متهم و وكيل مدافعش قضات دادگاه براي صدور حكم وارد شور شدند
.