حلوا گفت و شنود

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 16 فروردین -92
حلوا گفت و شنود
گفت : سربازجوی احمق ،  نه حال داره نه رمق
مردک  روانی  دیوانه ،  بی خودی گرفته بهانه
چون این دلقک بی سر وپا، گیر داده به پارلمان اروپا
چرا قطعنامه کرده تصویب؟ با فحاشی عجیب وقریب
دست زده به عربده کشی ، خودزنی کرده با تیغ کشی
گفت: در خبرها آمده است اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران یک قطعنامه راهبردی تصویب کرده است.
گفتم: موش توی سوراخ نمی‌رفت جارو هم به دُمش بسته بود! اروپا و آمریکا، آن سال‌ها که قدرت و برو بیایی داشتند نتوانستند علیه ایران هیچ غلطی بکنند، چه رسد به حالا که زمین‌گیر شده‌اند و از رمق افتاده‌اند.
گفت: وقتی می‌دانند و طی 35 سال گذشته نیز بارها تجربه کرده‌اند که هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند چه مرضی دارند که قطعنامه صادر می‌کنند؟!
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو به همسرش گفت؛ امروز یک حلوای درست و حسابی بپز که بدجوری هوس حلوا کرده‌ام. همسرش گفت؛ نیم‌کیلو آرد برنج بخر با 5 کیلو روغن! یارو با تعجب پرسید؛ 5 کیلو روغن برای نیم کیلو آرد برنج؟! و همسرش گفت؛ من که می‌دونم حلوایی در کار نیست، پس بذار چرب‌تر باشه!
گفت : سربازجوی احمق ،  نه حال داره نه رمق
مردک  روانی  دیوانه ،  بی خودی گرفته بهانه
چون این دلقک بی سر وپا، گیر داده به پارلمان اروپا
چرا قطعنامه کرده تصویب؟ با فحاشی عجیب وقریب
دست زده به عربده کشی ، خودزنی کرده با تیغ کشی
گفتم : چرا این  مردک خُل ، بخودش داده دسته گل
چرا این بی ترمز دنده ؟ هی چرند میگه برای خنده؟
چرا  این زیادی دراز گوش؟ عمدی میکنه فراموش
چرا  این نماینده رهبر؟ رفته  برسر منبر
تا  وارونه  دهد خبر ، در رژیم ضد بشر
نقض حقوق بشر نیست درکار ، نامشروع نیست رژیم نابکار
گفت : یارو با همسرش کرد نجوا ، می تونی به پزی حلوا
همسرش گفت می تونی 5 کیلو روغن؟  بانیم کیلو آرد بخر ی برای من
یارو گفت چرا 5 کیلو روغن بانیم کیلو آرد؟ همسرش گفت توشکمت بخوره کارد

چون درکار نیست حلوایی ، بزار چرب تر بشه تا بیش کنی نجوایی