گوساله (گفت و شنود )

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 23 فروردین - 93
گوساله  (گفت و شنود )
گفتم : پس چرا رفته سر منبر؟ تا در موردش دهد خبر
چرااین  گاو بی شاخ ودم؟، شده  نماینده مردم
گفت : چون بهش میگن گاو؟  شده است کنجکاو
رفته دکتر ، گفته این حکایت  ، تا بگه  نداره رضایت
دکتر ازش کرده سئوال ، تا بده شرح حال
 هست گاو چند ساله؟ گفته از  زمان گوساله
گفت: یک سایت وابسته به اپوزیسیون قطعنامه اخیر پارلمان اتحادیه اروپا علیه ایران را مضحک نامیده است.
گفتم: چی نوشته؟
گفت: نوشته است؛ در حالی که ایران برای قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل اهمیتی قائل نیست، قطعنامه پارلمان اتحادیه اروپا که چیزی شبیه یک «ان.جی‌.او» است و در خود اروپا هم رسمیت ندارد، مسخره به نظر می‌رسد.
گفتم: کشورهای اروپایی، مخصوصا انگلیس و فرانسه از اینکه انقلاب اسلامی طی سی‌و‌چند سال گذشته آنها را تحقیر کرده است عصبانی هستند و خواسته‌اند به اصطلاح خودی نشان بدهند.
گفت: ولی نظر مردم ایران که نسبت به اتحادیه اروپا عوض نشده است.
گفتم: چه عرض کنم؟! یارو وارد مطب یک روانپزشک شد و گفت؛ آقای دکتر! مردم مرا گاو  صدا می‌زنند. دکتر پرسید؛ از کی؟ و یارو گفت؛ از همان موقع که گوساله بودم!
گفت : سربازجوی حیران ، شده نماینده ی ایران
این روانی خُل ومچل ، میگه قطعنامه سازمان ملل
با قطعنامه اتحادیه اروپا ، از نظر این بی سر و پا
ندارن هیچ اهمیت ، چون مضرند برای امنیت
محورش داده تفسیر ، رژیم آنان کرده تحقیر
شاکی اند وعصبانی ،  پس شدن هیجانی
قطعنامه کردن تصویب ، تا رژیم کنن تعقیب
تا برهم زنن بالانس ، در توافق گیرن آوانس
گفتم : پس چرا رفته سر منبر؟ تا در موردش دهد خبر
چرااین  گاو بی شاخ ودم؟، شده  نماینده مردم
گفت : چون بهش میگن گاو؟  شده است کنجکاو
رفته دکتر ، گفته این حکایت  ، تا بگه  نداره رضایت
دکتر ازش کرده سئوال ، تا بده شرح حال
 هست گاو چند ساله؟ گفته از  زمان گوساله