پنی‌سیلین (گفت و شنود)

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان31 فروردین – 93
پنی‌سیلین (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی  اوین ، گزارش داده از پنی سیلین
گفتم : چرا  این مجنون؟ معتاد تشنه ی خون
برای چه گفته این چنین؟ پنی سیلین برده زیر ذربین
گفت: در خبرها آمده است که آمریکا اقساط دارایی‌های مسدود‌شده ایران را به حساب بانکی ایران در سوئیس ریخته ولی به علت تحریم‌های بانکی انتقال آن به ایران امکان‌پذیر نیست.
گفتم: ولی در عوض چند روز پیش برج 36 طبقه متعلق به ایران در نیویورک را به نفع خود مصادره کرده است!
گفت: برخلاف قوانین بین‌المللی به نماینده ایران در سازمان ملل هم اجازه ورود به آمریکا نداده است.
گفتم: در عوض، دنبال آن است که جسد ریچارد فرای یهودی و جاسوس نشان‌دار «سیا» را برای دفن در کنار زاینده‌رود به اصفهان منتقل کند!
گفت: مگر دولت اعتدال نمی‌دانست که به دشمن نباید اعتماد کرد؟ 
گفتم: چه عرض کنم؟! دکتر از بیماری که سرماخورده بود پرسید؛ تا حالا پنی‌سیلین زده‌ای؟ جواب داد آره! ولی بعد از تزریق پنی‌سیلین حسابی حالش بد شد. دکتر گفت؛ شما که گفتید، قبلا هم زده‌اید؟ و طرف گفت؛ بله! قبلا هم همینطور دچار تشنج شده بودم!
گفت : سربازجوی  اوین ، گزارش داده از پنی سیلین
گفتم : چرا  این مجنون؟ معتاد تشنه ی خون
برای چه گفته این چنین؟ پنی سیلین برده زیر ذربین
گفت : سربازجو از روحانی کرده سئوال،  تا زیر سئوال بَرد دولت اعتدال
 چون پرسش کرده این شیاد ، چرا به آمریکا کردی اعتماد؟
پس با شیوه گفت و شنود ، گفته از دارایی های مسدود
 چرااقساطی شده و ریز به ریز ،  تا در سوئیس  شود واریز
اما برداشتش نیست امکان پذیر ، چون با تحریم داره گیر
تازه  موازی ادامه مذاکره ، ساختمانی  شد مصادره
 مهمتر  قابل قبول نیست ، آمریکا ویزا نداد به یه تروریست
همچنین  اوین نامه کیهان،  در آورده در اصفهان
قراره  تا یه  جاسوس ، دفن بشه  این سالوس
 گفتم :  چرا سربازجو؟ حالیش  نیست این هالو
چگونه این پررو ؟ از رژیم می بره  آبرو
چرا این مترسک چرندگو؟ نمیره از رو
گفت : دکتر ی بیماری دید ، از وی پرسید
آیا پنی سیلین زدی تا حال؟ گفت زدم، ولی رفت از حال
دکتر گفت تو گفتی زدی ؟  اما از دیگری میدی ردی

گفت قبلاً به تشنج شدم دچار، این بار هم شدم گرفتار