شلوار (گفت و شنود)


گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان  3 اسفند -91
شلوار (گفت و شنود)
گفت : سربازجو زده هوار ،  چگونه  تکه داده بودبه دیوار؟
ناگه بر سرش میشه آوار، بدجوری خیس  میکنه شلوار
گفتم : برای چه این بند باز؟ این  موضوع کرده است باز
گفت : چون سربازجوی منفور ، خود ساخته با منقل ووافور
نشئه شده و زده است زور ،  تا توجیه کند آباد کردن گور
گفت: تا همين چند هفته قبل گروه هاي ضد انقلاب و اصحاب فتنه در سايت ها و رسانه هاي خود مي نوشتند، فساد كلان بانكي زير سر خود نظام است و عوامل آن هرگز محاكمه و مجازات نمي شوند.
گفتم: ديگه چي؟!
گفت: بعد از شروع محاكمات، گفتند؛ اين دادگاه نمايشي است و نتيجه اي ندارد. ولي حالا كه مجرمان به اعدام و حبس ابد و زندان هاي طويل المدت محكوم شده اند، همين رسانه ها مي گويند آنها مجرم نيستند بلكه افرادي هستند كه درپي شكوفايي اقتصادي بودند!
گفتم: تقصير آمريكا و اسرائيل است كه شلوار اپوزيسيون را برعكس پاي آنها كرده است.
گفت: يعني چي؟ چطور مگه؟!
گفتم: بچه اي شلوارش را برعكس پوشيده بود و مادرش مي گفت؛ ذليل مرده! بالاخره معلوم نيست داري مياي يا داري ميري؟!

گفت : سربازجو زده هوار ،  چگونه  تکه داده بودبه دیوار؟
ناگه بر سرش میشه آوار، بدجوری خیس  میکنه شلوار
گفتم : برای چه این بند باز؟ این  موضوع کرده است باز
گفت : چون سربازجوی منفور ، خود ساخته با منقل ووافور
نشئه شده و زده است زور ،  تا توجیه کند آباد کردن گور
پس سربازجوی زندان اوین ،  پاچه گرفته از منتقدین
چرا  علیه حکم کرده اند اقدام؟ محکوم کردندصدورحکم  4 اعدام
گفتم : منظور هست کدام خبر؟چراسربازجو علیه اش رفته سرمنبر
گفت : سربازجو با شیادی  ، از اختلاس بانکی و اقتصادی
اشاره کرده است و یادی ،  چرا منتقدین زدند فریادی؟
چرا منتقدین  برده اند از یاد؟ به قوه قضایی می کردند ایراد
چرا مبارزه نمی کند با فساد؟از عدم  اجرا حکم مفسدان اقتصاد
هم اعتراض می کردند، هم انتقاد ،چرا علیه حکم اعدام می زنن فریاد؟
گفتم : وقتی  بیداد می کنه تعبیض ، جای ظالم  با ظلوم شده تعویض
در رژیم از صدر تا ذیل بفساد آلوده ، قاضی با کلان دزد میخوره  فالوده
چرا سربازجوی رذل بهانه گیر؟ علیه ی منتقدان شده بهانه گیر
گفت : سربازجوی پلید و  دریده ، بچگی شلوار وارونه می پوشیده
مادرش گفته بهش ذلیل مرده ، مگرفهم و شعورت به خر برده؟
چون ای پسرت خنگ هر جایی ، بالاخره  داری میری یا میایی؟