تصاویر لیموزین‌های آقای رئیس‌جمهور پوتین!


تصاویر لیموزین‌های آقای رئیس‌جمهور! 9 اسفند-91

عجب آخر عاقبت انقلاب بلشویکی و کشور شوراها  با انحراف کشیده و به چه روزی افتاده است که رئیس جمهورش پوتین از سوار شدن در خود روهای بنز و ب ام  و خسته شده و سفارش طراحی و  ساخت  لیموزین داده است؟!توده ای های سینه چاک مدافع شوروی سابق  چه پاسخی در این رابطه دارند؟ همانگونه که با فرزند خلفش اکثریت چه جوابی در دفاع از امام ضد امپریالیست خمینی شیاد دارند که شرایط کونی ایران ادامه همان سیاست حمایت اینان  از خمینی شیاد علیه آمریکا وسازمان های سیاسی مخالف دیگر می باشد؟

رقابت «یک خودرو برای آقای رئیس‌جمهور» با هدف طراحی خودروهای لوکس داخلی برای استفاده در کاخ کرملین در روسیه آغاز شده است. برنده این رقابت شانس به مرحله تولید رساندن خودروی خود را خواهد داشت.به‌نظر می‌رسد ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه از خودروهای تشریفاتی این کشور خسته شده باشد. او که دیگر علاقه‌ای به استفاده از ساخته‌های مرسدس بنز و بی.ام.و ندارد از خودروسازان این کشور خواسته به فکر طراحی لیموزین داخلی باشند تا جایگزین این خودروها شود. اما آن‌طور که از نوشته‌ های مسکوتایمز برمی‌آید خودروساز روس Zil با ساخت خودروی Zil-4112P نتوانسته این توقعات را برآورده کند و همین منجر به برگزاری رقابتی میان همگی خودروسازان داخلی، طراحان و حتی تعدادی از طراحان آماتور خارجی شده که «یک خودرو برای آقای رئیس‌جمهور» نام گرفته است.طی سال‌های طولانی جنگ سرد، خودروهای لوکس تولید شوروی سابق نماد بی‌اعتمادی و بهره‌وری پایین بودند. آنها بیشتر شبیه به غول‌های فلزی بی‌شاخ‌ودمی با جعبه‌دنده زغالی و شعاع چرخشی مانند کشتی‌های بزرگ باربری طراحی شده‌ بودند که موتورهای عظیم‌شان تنها چیزی که تولید نمی‌کرد توان مورد نیاز برای به حرکت درآوردن آنها بود.به گزارش گیزمگ، دو دهه پس از سقوط کمونیسم در این کشور، ماراشا موتورز و CarDesign.ru تصمیم گرفته‌اند از فرصت «یک خودرو برای آقای رئیس‌جمهور» استفاده کنند تا طرح‌هایی تازه را به نمایش بگذارند و بهترین‌ها را برای ادامه کار و تولید معرفی کنند.اگر شما هم جزء آن دسته از افردی هستید که به تماشای کانسپت‌هایی عادت دارید که همه قوانین فیزیک و جاذبه را نقض می‌کنند و به عجیب‌ترین شکل ممکن طراحی شده‌اند، احتمالا تماشای ترکیبی از طراحی کادیلاک و بنتلی که هیچ مشخصه عجیبی ندارد برایتان بسیار‌ محافظه‌کارانه و کسل‌کننده به‌نظر خواهد رسید. با این حال بد نیست بدانید قوانین سختگیرانه این رقابت هم باعث شده جای چندانی برای طراحی‌های دیگر وجود نداشته باشد.طرح‌های شرکت‌کننده در این رقابت باید برای یکی از سه کلاس لیموزین، مینی‌ون و خودروهای شاسی‌بلند ارائه شوند. خودرو باید دیفرانسیل عقب بوده و موتور آن در قسمت جلو تعبیه شده باشد. ابعاد فضای داخلی خودرو به دقت تعریف شده و باید توانایی رقابت با نمونه‌های تولیدشده توسط مرسدس بنز، رویلزرویس، بنتلی و برندهای مشابه را داشته باشد.علاوه بر این اولویت با نمونه خودروهایی است که در حال حاضر دارند در روسیه طراحی می‌شوند و همگی خودروسازان می‌دانند که این خودرو قرار است روزی به کرملین وارد شده و مورد استفاده قرار بگیرد.