بی شرف فقط میخواد بدونه من فهمیدم یا نه

بی شرف   فقط میخواد بدونه من فهمیدم یا نه
جنگ قدرت و ثروت میان باندهای رقیب بدجوری بالا گرفته است . طوری که  با بازی کی بود کی بود من نبودم هر مدعی تلاش می کند تا رقیب خود را متهم کند ومقصر قلمداد نماید تا خودش تبرئه شود حتی با تملق و چاپلوسی عریضه یا توبه نامه برای رهیر نوشته می شود در صورتی که مقصر وخطا کار اصلی است . البته چون دیواری کوتاه تر از دیواراحمدی نژاد گیر نیست همه تلاش می کنند از روی این دیوار به پرند و یک لگد هم بهش بزنند تا زود تر بر سر خودش ونه نظام ورقبا آوار  و مدفون شود. خلاصه  داستان این بازی کی بود،  کی بود ،  من نبودم شان درست شبیه این طنز شده است که گفته می شود . نگاهم کرد...پنداشتم دوستم دارد..در نگاهش هزاران عشق خواندم ...نگاهم کرد...دل به او بستم ..نگاهش را عاشقانه با نگاهم پاسخ داد..باز نگاهم کرد.. تازه فهمیدم بی شرف  بو درد کرده  فقط میخواد بدونه من فهمیدم یا نه تا یه جوری زیر سبیل رد کنه یا مرا مقصر کنه  که گویا بو از شکم من رها شده و نه  از شکم خودش و گنده زده .