ريگ (گفت و شنود)

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان - 15 بهمن -91
ريگ (گفت و شنود)
گفتم : مگر قرار نبود آنانکه می کشند زحمت؟ بنابرقول خمینی شیاد، شوند صاحب حکومت
چرا فراموش کرده سربازجوی خبیث و نکبت؟محرومان متنفرند از رهبر ،نه علاقه دارن نه رغبت
گفت  : این رو سیاه تر از ته ِ دیگ ، گفته محرومان نه کفش دارند نه ریگ
تا رأی دهند به مدعیان رقیب  ، چون سرنگونی میکنن تعقیب
گفت: يكي از مدعيان اصلاحات گفته است، اشكال اصلي جبهه اصلاحات اين است كه به سراغ اقشار مرفه جامعه رفته و از توده هاي مردم غافل بوده است.
گفتم: خب! مگر غير از مرفهين بي درد چه كساني مي توانند خريدار مواضع و عملكرد مدعيان اصلاحات باشند؟!
گفت: ايشان گفته است؛ بايد روي اين موضوع كار كنيم كه چرا توده هاي مردم و مخصوصا اقشار محروم و مستضعف از جبهه اصلاحات حمايت نمي كنند؟
گفتم: علتش معلوم است، مردم مستضعف و پابرهنه، كفش ندارند كه ريگي در كفش داشته باشند و به مدعيان اصلاحات رأي بدهند!
گفت: سربازجوی حراف ،  چرندگویی میکنه گزاف
خالی می بنده ، میزنه لاف ،شمشیر درآورده از غلاف
تا رجز خوانی کنه این علاف ،رقیب تهدید کنه  این حراف
کنون بد جوری داده گاف ، ناخواسته کرده اعتراف
گفتم : این پیگیر مدعیان اصلاحات ،مدعیست  از شان داره اطلاعات
مگردر 22 خرداد فاش نشد تقلبات؟برای چه علیه شان کرده تبلیغات؟
گفت : نقل کرده این شیاد ، یکی از رقیب کرده انتقاد
از رفقایش کرده سئوال می دانید چیست اشکال؟
چون ماتوده ها کردیم فراموش،شدیم باقشر مرفه ساقدوش
سپس حمایت کردیم از مفسدان ، محرومان شدند از ما رویگردان
گفتم : مگر قرار نبود آنانکه می کشند زحمت؟ بنابرقول خمینی شیاد، شوند صاحب حکومت
چرا فراموش کرده سربازجوی خبیث و نکبت؟محرومان متنفرند از رهبر ،نه علاقه دارن نه رغبت
گفت  : این رو سیاه تر از ته ِ دیگ ، گفته محرومان  نه کفش دارند نه ریگ
تا رأی دهند به مدعیان رقیب ، چون سرنگونی میکنن تعقیب