تصویر مردی با ۱۳۳ همسر و فرزند!


با توجه به اینکه اصل ونسب رهبر بنیانگذار رژیم ضد بشری ایران به کشمیر هندوستان می رسد . از سوی دیگر  خمینی قول ارتش 20 میلیونی داده بود .به ویژه اینکه جانشین وی  نه اینکه اعتراف کرده  که سیاست کنترل جمعیت  خطا بوده است وفتوای رشد جمعیت داده است .همچنین رئیس جمهور هم گفته  ظرفیت کشور تا 2 برابر شدن دارد ومدافع رشد جمعیت شده است..مهمتر اینکه سردار بسیجی محمد رضا نقدی که فرمانده بسیج است صحبت از آمار بزودی  30 میلیون بسیجی کرده است  همینطور چون خامنه ای خودش را رهبر ام القرای جهان اسلام می داند . بعلاوه هنوز بطور رسمی جانشین برای رهبر ولایت فقیه مطلقه تعیین نشده است .  بنابراین به نظر می رسد بهترین گزینه برای جانشینی وی  می تواند مرد هندی با 133 همسر وفرزند باشد که از مدیریت بالایی هم  برخوردار است و مواجه با تحریم وکمبود نیست و عنوان رتبه اول بزرگ ترین خانواده در جهان دارد و همچون رهبرو لی فقیه که نماینده خدا و جانشین امام زمان است . این مرد هندی هم مدعی شده احساس می کنم فرزند مورد علاقه خداوند هستم زیرا او فرزندان زیادی به من عطا کرده است.
همه اعضای این خانواده در خانه چهار طبقه یاسی رنگ با یکصد اتاق خواب زندگی می کنند و هفته گذشته، خبرگزاری تایمز هند خبر داد بزرگ ترین خانواده دنیا در حال افزایش به ۲۰۰ نفر است. پو زیونا چانا، مردی هندی است که ۹۴ فرزند از ۳۹ همسر خود دارد.همه اعضای این خانواده در خانه چهار طبقه یاسی رنگ با یکصد اتاق خواب زندگی می کنند و هفته گذشته، خبرگزاری تایمز هند خبر داد بزرگ ترین خانواده دنیا در حال افزایش به ۲۰۰ نفر است. به گفته پسر بزرگ زیونا، ۵۵ فرزند، ۱۲ عروس، ۴ داماد و ۸۶ نفر از ۱۲۸ نوه های این مرد همه در یک خانه زندگی می کنند و مدیریت خانه نیز به عهده ۳۹ همسر زیوناست.همه زوج های ازدواج کرده، اتاق یا اتاقک های مجزا دارند. در حالیکه فرندان مجرد همه به طور دسته جمعی در یک خوابگاه بزرگ زندگی می کنند. نخستین و بزرگ ترین همسر زیونا – تیانگی – وظیفه برنامه ریزی هفتگی کارهای خانه و تعیین وظیفه برای دیگر همسران زیونا را به عهده دارد.تیانگی همچنین مدیریت آشپزخانه را نیز به عهده دارد. در آشپزخانه این خانواده بزرگ برای هر وعده غذا حدود ۱۱۴ کیلوگرم گوشت، سبزیجات و برنج مصرف می شود.زیونا چانا می گوید: «احساس می کنم فرزند مورد علاقه خداوند هستم زیرا او فرزندان زیادی به من عطا کرده است تا از آنها مراقب کنم. این خوش شانسی من است که همسر ۳۹ زن و صاحب بزرگ ترین خانواده دنیا هستمیکی از همسران جوان این مرد می گوید: «ما همیشه در کنار او هستیم زیرا او مهم ترین فرد این خانه و خوش تیپ ترین مرد روستاست