تصاویر روایت متفاوت یک امریکایی از داخل ایران.

برخلاف شعارهای ضد آمریکایی از سوی حاکمان  ایران سر داده می شود . ولی در پشت پرده خبرهای دیگریست . یعنی موازی سباست فعالیت لابی های مقیم آمریکا  که پیرامون مذاکرات هسته ای با جدیت دنبال می شود. ولی از طرف دیگر مسافرت های توریستی از آمریکا به ایران  ادامه دارد .  بطور مثال استنتون یک عکاس جوان نیویورکی است که پاییز سال گذشته به ایران  سفرکرد  تا از زندگی ایرانیان عکس بگیرد. وی با کمک یک مترجم دو هفته در ایران می ماند و برای گرفتن عکس‌هایی از مردم و زندگی  شان به نقاط مختلف ایران سفر می کند.  جالب است که گزارش شده عکس‌های وی  به گرمی در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت.  همچنین  در تناقض با شعار حاکمان ایران که به نام ملت  علیه ی آمریکا در هر منبر وتریبونی فریاد مرگ  سر می دهند  اما اکنون   از قول این عکاس آمریکایی  نقل شده  در ایران آمریکا‌یی‌ها به صورت خاصی مورد احترام و علاقه هستند و افزوده در هر سفرنامه‌ای به ایران که من مطالعه کردم این موضوع مورد اشاره قرار گرفته‌است و من می‌توانم این واقعیت را مجددا تایید کنم. به شما لبخند زده می‌شود، برای شما دست تکان می‌دهند، به خوردن غذا دعوت می‌شوید. بهر حال این تصاویر در سایت فراروی اصول گرای حامی رهبر ولی فقیه ضد آمریکایی بازتاب داده شده است .    
فرارو-عکاس جوان امریکایی که پاییز گذشته به ایران سفر کرده و از زندگی ایرانیان عکاسی کرده بود، عکس های این سفر را در وبلاگ شخصی خود منتشر کرد.به گزارش سرویس عکس فرارو، برندون استنتون عکاس جوان نیویورکی که  از سال 2010 یک وبلاگ عکاسی به نام «آدمهای نیویورک» راه اندازی کرده است در تازه ترین مجموعه عکاسی خود در این وب سایت عکس های سفر ایران خود را منتشر کرد.وی در پاییز سال گذشته خارج از قیل و قال و جنجال های سیاسی غربی به ایران سفر کرد و تصویری متفاوت از آنچه رسانه های غربی در جهان منتشر می کنند در صفحه وبلاگ خود منعکس کرد.  استنتون که در اولین سفر خود به کشورهای خاورمیانه به ایران آمده بود درباره این سفر در وب‌سایتش نوشت:«در ایران آمریکا‌یی‌ها به صورت خاصی مورد احترام و علاقه هستند. در هر سفرنامه‌ای به ایران که من مطالعه کردم این موضوع مورد اشاره قرار گرفته‌است و من می‌توانم این واقعیت را مجددا تایید کنم. به شما لبخند زده می‌شود، برای شما دست تکان می‌دهند، به خوردن غذا دعوت می‌شویداستنتون با کمک یک مترجم دو هفته در ایران ماند و به نقاط مختلف آن برای گرفتن عکس‌هایی از مردم و زندگی در ایران سفر کرد. عکس‌های او به گرمی در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفت. عکس های گزیده ای از این مجموعه را در زیر ببینید.