تعريف (گفت و شنود)

گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 26 بهمن – 91
تعريف (گفت و شنود)
گفتم : مگر شیخ کم غارت کرده وجنایت؟ چرا سربازجو  باحذف حقیقت کرده روایت ؟
گفت : چون سرباز جو زیادیست کنجکاو ،روزی ازش پرسیدند ،گوسفند بهتره یا گاو
گفت اگر بگم گاو ،فکر می کنید سربازجو ، داره تعریف  از خودش میکنه،  این هالو
گفت: سايت وابسته به سلطنت طلب ها طي يادداشتي از گروه هاي اپوزيسيون گلايه كرده كه چرا دست روي دست گذاشته و از فعاليت عليه جمهوري اسلامي ايران خسته شده اند؟!
گفتم: وقتي آمريكا و اتحاديه اروپا و همه دشمنان ريز و درشت ايران اسلامي نمي توانند هيچ غلطي بكنند از دست يك مشت اجق وجق فراري چه كاري ساخته است؟!
گفت: يكي از گروه هاي اپوزيسيون به اين سايت سلطنت طلب پاسخ داده و نوشته است «از خودمان تعريف نمي كنيم ولي مگر از دست شما شاه پرست ها غير از غارت ثروت عمومي چه كاري ساخته بوده است»؟!
گفتم: از يارو پرسيدند گاو بهتره يا گوسفند؟! گفت؛ اگر بگويم گاو ممكن است فكر كنيد دارم از خودم تعريف مي كنم!
گفت : سربازجو کشف کرده یک حریف ، شاکیست چرا از خودش میکنه تعریف؟
گفتم : این حریف جدید کیست؟ اتهام وارده به این چیست؟
گفت : میگه یک سایت سلطنت طلب ،از اپوزیسیون کرده است طلب
چرا دست گذاشتید روی دست؟ مثل رژیم فرو رفتید در بن بست
اما سربازجوی قالتاق پست ، تمسخرش کرده این زنگی مست
با گفتمان لمپی این بی سر وپا ، مدعیست آمریکا بااتحادیه اروپا
از دست شان بر نیامد هیچکاری ، چون زد وبند میکنه رهبر با فریبکاری
میگه سلطنت طلب میتونه بکنه چکار ،  شاه غارت کرد نه بیش از رهبر مکار
گفتم : مگر شیخ کم غارت کرده وجنایت؟ چرا سربازجو  باحذف حقیقت کرده روایت ؟
گفت : چون سرباز جو زیادیست کنجکاو ،روزی ازش پرسیدند ،گوسفند بهتره یا گاو
گفت اگر بگم گاو ،فکر می کنید سربازجو ، داره تعریف  از خودش میکنه،  این هالو