سكته (گفت و شنود)


سكته (گفت و شنود)
گفتم : چرا این مبتلا به مرض هاری؟ پارس کنان پاچه گرفته از هیلاری
گفت: یکی سکته کرد اما خوب شد حالش ،شریکش گفت امان از... که تمام نکردکارش
گفت: اوباما در مصاحبه اي گفته است از بيماري ناگهاني هيلاري كلينتون و غش كردن و بستري شدن او به شدت ناراحت و نگران شدم.
گفتم: فلان فلان شده مثل آب خوردن دروغ ميگه. اگر اينهمه براي هيلاري كلينتون اهميت قائل بود، چرا از وزارت خارجه آمريكا بركنارش كرد؟!
گفت: راستي چرا؟! چون كلينتون بعد از مرخصي از بيمارستان گفته بود براي ادامه فعاليت آمادگي كامل دارم و پزشكان بر سلامت من تاكيد كرده اند.
گفتم: به يارو گفتند؛ شريكت سكته ناقص كرده بود ولي حالش خوب شده. يارو با عصبانيت گفت؛ امان از دست اين فلان فلان شده كه هيچ كاري رو كامل انجام نميده!
گفت:مدیر دروغ نامه کیهانی ،  خالی بند ِ بی رقیب جهانی
پرسه زن سگ دو ست پنهانی ، نقل کرده از بیماری ناگهانی
گفتم: سربازجوی مرده سیار ،  هذیان گویی میکنه بسیار
زر زیادی میزنه جای حرف ، چه بیماری  کرده کشف؟
گفت : سربازجوی روان گردان ، همه جا پرسه زن و سر گردان
گفته باراک  اوباما شد نگران ، بیماری هیلاری کردش حیران
میگه اوباما الکی کرده شلوغ ، تا  بتونه  توجیه کنه دروغ
هیلاری کرده بود  تأکید ، دکتر سلامتش  کرد تأیید
ولی اوباما وی کرد بر کنار ، تا پارس کنه این بیمار هار
گفتم : چرا این مبتلا به مرض هاری؟ پارس کنان پاچه گرفته از هیلاری
گفت: یکی سکته کرد اما خوب شد حالش ،شریکش گفت امان از... که تمام نکردکارش