قلب (گفت و شنود)


قلب (گفت و شنود)
گفتم : چرا سربازجو با دروغ وخالی بندی؟ چرا نمیدونه به ریش خودبارهبر زده گندی
گفت : آخه تازگی کشف کرده رمز ، برای رفیقش نوشته اگرداشتم مغز
 چنانچه  دچار ضربه مغزی شدم روزی  ،هدیه تو میشدقلبم تابه سینه ات بدوزی
 گفت: گروه هاي اپوزيسيون از اين كه آمريكا و كشورهاي اروپايي ديگر به آنها محل نمي گذارند بدجوري دمغ شده و در سايت هاي خود گله گذاري و زنجموره مي كنند.
گفتم: خب! از اول هم معلوم بود كه آنها را براي فتنه انگيزي مي خواهند و حالا كه فتنه با شكست روبرو شده ديگر نيازي به آنها ندارند.
گفت: اتفاقا يكي از همين ضد انقلابيون فراري در وبلاگ شخصي خود نوشته؛ در حالي كه كشورهاي غربي از مقابله با رژيم عاجز شده اند، از دست ما گروه هاي اپوزيسيون چه كاري برمي آيد؟!
گفتم: حرف حساب زده! يك آدم خل و چل به رفيقش نوشته بود؛ كاش مغز داشتم كه اگر ضربه مغزي شدم، قلبم رو به تو هديه مي كردم!
گفت : سر بازجو از موضع لمپنی  ،  بدجوری بخودش زده تو دهنی
این زهوار دررفته از موضع لاتی ،  عربده کشیده که کرده قاطی
گفتم : این سور زده به طوطی ، منفور و عوضی و نا لوطی
چرا این آلوه بهر مرضی؟  قاطی کرده این عوضی
گفت : میگه یکی رسیده به بن بست ،در وبلاگش گفته رقیب که خورد شکست
ما که گریختیم از دست مزدوران بی سر و پا ،ولی نه آمریکا تحویل مان نمیگیره نه اروپا
البته وبلاگ نویس  هست بی نشان و نام ،شده همسو باسربازان امام زمان گمنام
گفتم : چرا سربازجو با دروغ وخالی بندی؟ چرا نمیدونه به ریش خودبارهبر زده گندی
گفت : آخه تازگی کشف کرده رمز ، برای رفیقش نوشته اگرداشتم مغز
 چنانچه  دچار ضربه مغزی شدم روزی  ،هدیه تو میشدقلبم تابه سینه ات بدوزی