خارج ! (گفت و شنود)

خارج ! (گفت و شنود)
گفت : سربازجوی زنجیری خل ،  برای عبور سرکوبگرانست پل
خار مزاحم است در بوستان گل ،از رقیب مغلوب کرده نقل قول
گفتم : این موی دماغ رقیب ،  همه جا اینان میکنه تعقیب
علیه اش سند در آوره ازجیب ، تا گوید دشمن اند ، نه حبیب
کنون این جانشین بی مخ شعبان ،چه قولی رو کرده از سوی اینان؟
گفت: نگاهي به تبليغات زودرس انتخاباتي مدعيان اصلاحات كه از چند ماه قبل شروع شده نشان مي دهد كه آنها روي دو محور تكيه دارند.
گفتم: كدام دو محور؟!
گفت: يك بخش از تبليغات آنها درباره اين است كه اگر ما بيائيم، چنين و چنان مي كنيم و همه مشكلات حل خواهد شد!
گفتم: موز اگر قوت داشت كمر خودش را راست مي كرد! نه اين كه در جريان فتنه دست به وطن فروشي و جنايت نزدند!
گفت: بخش ديگر تبليغات آنها نيز تكرار آرزوهاي آمريكا و متحدانش است.
گفتم: چه عرض كنم؟! به يارو گفتند اگر همه دنيا را به تو بدهند چه مي كني؟ گفت؛ مي فروشم ميرم خارج!
گفت : سربازجوی زنجیری خل ،  برای عبور سرکوبگرانست پل
خار مزاحم است در بوستان گل ،از رقیب مغلوب کرده نقل قول
گفتم : این موی دماغ رقیب ،  همه جا اینان میکنه تعقیب
علیه اش سند در آوره ازجیب ، تا گوید دشمن اند نه حبیب
کنون این جانشین بی مخ شعبان ،چه قولی رو کرده از سوی اینان؟
گفت : میگن اگر رقیب ما بشن بازنده ،  رهبر اجازه بده  تا ما بشیم برنده
قول نمی دیم تو سفره میاریم نان ،در عوض چنین خواهیم کرد و آنچنان
گفتم : مگر در قدرت نبودند 8 سال؟ خبر ندادند از 9 روز یه بحران باضد حال
مگر هنوز باقی مانده است سئوال؟با بودن رهبر  ولی فقیه دجال
رئیس جمهور تدارکاتچیست ونقال ، گماشته ایست خدمت رهبر رمال
برای چه وارونه کرده اند ادعا؟ قول آبکی میدن با التماس دعا
گفت : روزی رهبر به سربازجو گفته بیا ،چه میکنی گر به تو داده بشه همه  دنیا
 سربازجو  به رهبر داده  چنین  جواب ، میفروشم همه میرم خارج تابشم ضدانقلاب