گزارش خبری  ارگان تبلیغاتی جام جم  صدا وسیما: مهران مدیری؛ کارمند وزارت اطلاعات است!+عکس  
یک شیوه ی خبررسانی از موضع توبره وآخور خوری کردن به نمایش گذاشته شده است که از سوی  سازمان پشم وشیشه دنبال شده  که رییس آن پاسدار ضرغامی  است و ورق پاره ی حکومی جام جم  هم ارگان تبلیغای اش می باشد. زیرا که هدف   یا یک تیر وچند نشان زدن  است و از سوی سایت حامی شهردار هم رله وتبلیغ شده است تا که  در دفاع تاکتیکی تبلیغاتی از مهران مدیری از موضع به حساب  مچ گیری کردن  دست به افشاگری علیه  شهرام همایون مخالفان زده  شود. جالب است که  منتقد نا خواسته فاش ساخته  است  که  شبکه های ماهواره تلویونی برون مرزی مخالفین را خودش  تماشا می کند و ناخواسته لو داده است که برای امثال وی  تماشای برنامه ی های ماهواره ای مخالفین  برون مرزی مشکل نیست چون در دایره خودی هاست که مجاز به دیدن  است و محدودیتی هم ندارد. ولی برای مردم  تماشای اینگونه  برنامه ها جایز نیست . چونکه در صورت دیدن مرتکب با همسویی تهاجم شبیخون فرهنگی  دشمن  می شوند. بعلاوه با یک چوب مخالفین زده شده است . زیرا که  با مطرح کردن شهرام همایون  تلاش مذبوحانه برای  مخدوش کردن مبارزه مخالفان  وبی اعتبار کردن فعالیت های روشن گرانه برون مرز ی شان شده است . مشابه اقدامی است  که پاسدار شریعتمداری در ستون های  طنز گفت وشنود وکیهان وخوانندگان وخبرهای ویژه  دروغ نا مه ی کیهان علیه ی مخالفان به ویژه  جنبش سبز و کروبی وموسوی و خاتمی و حامیان شان در برون مرز  روزانه دنبال می  کند.
مهران مدیری؛ کارمند وزارت اطلاعات!+عکس. 21 فرودین 21 فروردین 91
«جمهوری اسلامی میدان را برای هنرمندانی مثل 'مهران مدیری' باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مدیری با جمهوری اسلامی معامله کرده بود تا ما را به سخره بگیرد اما نتیجه اش را دید.»جام: "شهرام همایون" مدیر و مجری تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) پنجشنبه 17فروردین (Aprill.05) بعد از گذشت حدود دو سال از انتشار غیررسمی طنز ویدئویی "بمب خنده" با موضوع هجو شبکه های ماهواره ای اپوزیسیون خارج نشین و تلویزیون های لس انجلسی که استقبال شدید مردم را به همراه داشت، با عصبانیت تمام اظهار داشت: «جمهوری اسلامی میدان را برای هنرمندانی مثل "مهران مدیری" باز گذاشته تا به اهداف خودش برسد. مهران مدیری با جمهوری اسلامی معامله کرده بود تا ما را به سخره بگیرد اما نتیجه اش را دید. کاری که او با من کرد، نتیجه اش در سریال "قهوه تلخ" مشخص شد و یک پروژه میلیاردی به مصبیت گرفتار شد.»همایون که حرکاتش به صورت هنرمندانه ای توسط مهران مدیری در قالب طنز به تصویر کشیده شده است، افزود: «من در این شبکه تلاش می کنم هنرمندانی را که در خدمت جمهوری اسلامی هستند و به عضویت وزارت اطلاعات درآمده اند، که مهران مدیری در رأس آن هاست، شناسایی کنم. تمام سعی خودم را می کنم تا پرونده ای بر علیه او درست کنم. الان هم در حال جمع بندی و جمع آوری اسناد و مدارک و مستنداتی برای این پرونده هستم تا به بینندگان ارائه کنم.»