گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان . 30 فروردین 91
سفر استاني! (گفت و شنود(
گفتم : چرا متلک لمپنی گفته این شیاد؟ نیش وکنایه زده به پاسدار احمدی نژاد
گفت : مثل سفرهای ماراتونی استانی ،هر کدوم برای خودش داره  داستانی
سربازجو هم به هجو گویی داره اعتیاد  ،گر نگونه چیزی نمیشه عاید این شیاد
گفت: علاوه بر حاكم امارات، حاكم عربستان هم به حضور رئيس جمهور كشورمان در جزيره ابوموسي اعتراض كرده است!
گفتم: چرا؟! واسه چي؟!
گفت:خب حيوونكي ها حق دارند! از احمدي نژاد گله كرده اند كه چرا در سفرهاي استاني خود هنوز به عربستان و امارات سفر نكرده است!
گفتم: چيزي كه عوض دارد، گله ندارد. انشاءالله احمدي نژاد در سفرهاي بعدي خود به دو استان عربستان و امارات هم سفر مي كند.
گفت: ولي استانداران عربستان و امارات مي ترسند كه با توجه به تحولات و انقلاب هاي اسلامي منطقه تا چند ماه ديگر توسط مردم اين دو استان از پست استانداري عزل شده باشند.
گفتم: چه فرقي مي كند؟! چون بر فرض محال اگر تا سفر بعدي رئيس جمهور هم دوام بياورند و مثل حسني مبارك توسط مردم به درون قفس انداخته نشوند به احتمال زياد احمدي نژاد به روش مخصوص خود هر دو را عزل مي كند!
گفت : سربازجو با لمپنی ساخته داستان ،دو کشور امارا ت باعربستان نامیده استان
گفتم : برای چه سربازجوی زندان؟ چنین ادعا کرده این روانی سرگردان
گفت : سربازجو میگه چون این دو از روی اغراض ،به سفر آق محمود به ابو موسی کردند اعتراض
برای اینکه تلافی کند ، هم  جبرا ن ، دو کشور را استان کرده این حیرا ن
گفته به شیوه خودش احمدی نژاد  ، هردو را عزل میکنه بی سروصد و دا د
گفتم : چرا متلک لمپنی گفته این شیاد؟ نیش وکنایه زده به پاسدار 
گفت : مثل سفرهای ماراتونی استانی ،هر کدوم برای خودش داره  داستانی
سربازجو هم به هجو گویی داره اعتیاد  ،گر نگونه چیزی نمیشه عاید این شیاد