الدنگ (گفت و شنود)
گفت :سربازجو  گفته با جفتگ ،  میخوام بگم من هستم الدنگ
چون هستم موجی جنگ ، مثل رژیم آلوده ام به تنگ
چون بسته شده است سنگ ،شرایط علیه مخالفین می  بکنم تنگ
گفت: سايت ضدانقلابي «بامداد خبر» با اشاره به اسنادي درباره تعدادي از ضدانقلابيون فراري و پناهنده به آمريكا و اروپا نشان داده است كه همه آنها براي سازمان «سيا»، «موساد» و MI6 انگليس كار مي كنند.
گفتم: اين كه كشف جديدي نيست.
گفت: سايت ياد شده در اين مقاله مستند به سوابق افرادي نظير اردشير اميرارجمند، محسن سازگارا، رجبعلي مزروعي و... اشاره كرده و پرسيده است؛ آيا شما مأموران نفرين شده «سيا» نيستيد؟!
گفتم: درباره گروه خودشان چه مي گويند؟!
گفت: اتفاقاً درباره خودشان هم نوشته است؛ ما هم مثل بقيه در خارج از كشور، علاف و نفرين شده هستيم.
گفتم: يارو به دوستش مي گفت؛ «نه از خاكم، نه از بادم، نه دربندم، نه آزادم، نه من ليلاترين مجنون، نه شيرينم، نه فرهادم، نه از آتش نه از برگم، نه از كوهم، نه از سنگم...» دوستش گفت؛ «فلان فلان شده، جون بكن بگو بالاخره چي هستي؟!» و يارو گفت؛ «هيچي! فقط مثل تو بدبختم، فقط مثل تو الدنگم»!
گفت: سربازجوی رذل زندان اوین ، این منفور گاوپیشانی سیاه ننگین
باز از موضع فرار به جلو زده گند ،گیر داده بامزروعی و امیر ارجمند
چون این عنصر اطلاعاتی سپاه ، اینان متهم کرده به مآموران سیا
گفتم : چرا سربازی پالان ساییده؟این دنده عقب کنده ترمز بریده
پارس کرده در حال  خوابیده ، چرا  خودزنی کرده  نفهمیده؟
فراموش کرده دوران اصلاحات ، کلی برایش می  شد تبلیغات
چرا بطور دربست زده زیرآب ؟اینان مأمورسیاکرده وضدانقلاب
گفت :سربازجو  گفته با جفتگ ،  میخوام بگم من هستم الدنگ
چون هستم موجی جنگ ، مثل رژیم آلوده ام به تنگ
چون بسته شده است سنگ ،تاشرایط علیه مخالف ین می کنم تنگ