گفت و شنود  دروغ نامه کیهان 27 فروردن 91
خودكشي ! (گفت و شنود(
گفتم : چرا از موضع ضعف شده قدرت نمایی؟  ازموضع فراربه جلو شده خود نمایی؟
گفت : چون به افلاس افتاده است رهبر ، گلاب میزنه هر بار که میره بر سر منبر
شده مثل آن یارو که  خسیس بود  وتنگ نظر ،با سیم برق همسایه  برای خودکشی کرد خطر
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: كشورهاي 1+5 در مذاكرات ديروز اسلامبول با غني سازي 3 تا 5/5 درصدي اورانيوم در ايران موافقت كرده اند!
گفت: اين كه حق قانوني ما بود و در حال انجام آن بوده و هستيم و نيازي به موافقت 1+5 نبود.
گفتم: ولي به همين علت پرونده هسته اي ايران را به شوراي امنيت سازمان ملل برده و دست به تحريم ايران زده و چند قطعنامه عليه كشورمان صادر كرده اند.
گفت: خب! حالا اگر متوجه شده اند كه كار غلطي كرده بودند براي اثبات صداقت خود بايد قطعنامه ها و تحريم ها را لغو كنند.
گفتم: از لغو تحريم ها و قطعنامه ها حرفي نزده اند!
گفت: يعني از يكطرف با بحران روبرو هستند و به مذاكره نياز دارند و از طرف ديگر حاضر به پرداخت هزينه آن نيستند؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! يارو از بس كه خسيس بود، وقتي هم كه تصميم گرفت به زندگي خود خاتمه بدهد، با برق خونه همسايه خودكشي كرد!
گفت : سربازجو پاسدار با پرو رویی ، با هذیان گویی کرده وارونه گویی
گفتم: چرا شریعتمداری سربازجو؟چرا وارونه کرده است این پررو؟
گفت : با سبک بازجویی  گرفته بهونه ،تا عقب نشینی رهبر را کنه  وارونه
چون  آویزان شده به سیاست تقیه ،تاادعاکنه مذاکرات هسته ای در ترکیه
غرب اعتراف نموده که کرده اشتباه ،با قطعنامه، نفت تحریم کرده باسپاه
گفتم : پس سیاست وقت کشی باپنهانکاری ،مذاکرات ماراتونی  تکراری و  سرکاری
برای چه بوده که همراه با تهدید و جنجال؟ هم فریبکاری شده است ، هم  قیل وقال
برای انرژی هسته ای حق ماست داده شد شعار،چرا همه را  پس گرفته رهبر منقلی علیل وبیمار؟
گفت : فرستادگان ویژه ی رهبر شیاد ، می دانند ادامه مذاکره هست در بغداد
تاکتیکی قول داده تا عبور بشه از بحران ، تا مهار شود جنگ قدرت وثروت در تهران
رفسجانی برای آشتی با آمریکا داد پیام ،پیام رهبر دنبال کرده تا خنثی بشه قیام
چون دستیابی به بمب اتم هست تضمین ،بدون آن،  سریع  رژیم رفتنیست بطور یقین
گفتم : چرا از موضع ضعف شده قدرت نمایی؟  ازموضع فراربه جلو شده خود نمایی؟
گفت : چون به افلاس افتاده است رهبر ، گلاب میزنه هر بار که میره بر سر منبر
شده مثل آن یارو که  خسیس بود  وتنگ نظر ،با سیم برق همسایه  برای خودکشی کرد خطر