گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 26 فرودین 91
بيچاره (گفت و شنود)
گفت : یارو به دوستش گفت من بیچاره ،به جز تو کسی ندارم شدم تنها وبیکاره
دوستش گفت اگه صدا مثل داشتی میکردی چکار؟یارو گفت  یه گاو داری بازمی کردم تاروم سرکار
گفت: سايت ضد انقلابي «تهران ريويو» خطاب به گروه هاي اپوزيسيون نوشته است «بايد قبول كنيم كه هيچكدام از ما در حد و اندازه يك گروه اپوزيسيون نيستيم».
گفتم: حرف حساب زده!
گفت: نوشته است؛ نام چند تا گروه اينترنتي و دو سه نفره كه اپوزيسيون نيست. در داخل كشور هم كه جاي پايي نداريم.
گفتم: خب! ديگه چي؟!
گفت: نوشته؛ هر وقت توانستيم هر كدام از ما يك گروه حداقل 50 نفره باشيم شايد بتوانيم ادعاي اپوزيسيون كنيم!
گفتم: يارو به دوستش گفت؛ بيچارگي من به خاطر آن است كه غير از تو هيچكس ديگري را ندارم. دوستش پرسيد اگر صدتا ديگه مثل من داشتي چيكار مي كردي؟ و يارو نگاهي به سرتا پاي او كرد و گفت؛ يك گاوداري باز مي كردم!
گفت : سرباز جو با پرسه زنی ، به خودش زده پس گردن زنی
چون این لمپن آش و لاش ، یک ریز داره میکنه تلاش
تا این مفت خور رذل کلاش ،مچ مخالفش را کنه فاش
گفتم : باز سربازجوی منفور ،معتاد منقلی با انبر و وافور
علیه چه کسی شده مأمور؟تابا دسیسه سازی بزنه زور
گفت : این زهوار در ر فته معتاد، نماینده ولی ویژه  وقیح شیاد
خودش به خریت زده این درازگوش ،تا خودزنی کردنش  را کنه فراموش
این رذل عاری از انسانیت ومحبت ، طوری از اپوزیسیون میکنه صحبت
اینان نه حضور  دارند  نه  وجود ،نه لرزه افتاده رژیم را تار و پود
گفتم : اگر راست میگه سر بازجوی اوین ، اگر وجود و حضور نداره  مخالفین
پس برسر چیست اینهم دعوا؟ چه پنهانی وعلنی چه با نجوا؟
ارگان های سرکوبگر می دهند ندا ، تا باید خفه کرد مخالفین را صدا
گفت : یارو به دوستش گفت من بیچاره ،به جز تو کسی ندارم شدم تنها وبیکاره
دوستش گفت اگه صدا مثل داشتی میکردی چکار؟یارو گفت  یه گاو داری بازمی کردم تاروم سرکار