گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 24 فرودین 91
لقب (گفت و شنود)
گفتم : چرا حالیش سر بازجوی منفور؟چنین علیه مدعیان اصلاحات میزنه زور
آشکارا ثابت میکنه رژیم نیست اطلاح پذیر ،خود گوید راه چاره رژیم باید کشیده بشه زیر
گفت : نماینده ی ویژه رهبر ملا ، چاپلوسی که براش میشه دلا
فراموش کرده خمینی بود روح الله ، رقابت کرده لقب خودکرده العیاذبالله
گفت: گروه هاي اپوزيسيون هنوز موضوع شركت خاتمي در انتخابات را رها نكرده و درباره آن به بحث و جدال و فحش و فحش كاري عليه يكديگر مشغولند.
گفتم: حيوونكي ها اگر با هم دعوا نكنند چه كنند؟! بالاخره بايد يك جوري اوقات فراغت خود را سپري كنند!
گفت: يكي از آنها خطاب به مدعيان اصلاحات در داخل كشور نوشته است «حالا كه آبروي جنبش و آبروي اپوزيسيون و آبروي اصلاحات را برده ايد لااقل اسم جبهه اصلاحات را عوض كنيد»!
گفتم: بد حرفي نمي زنند!... يكي از خلفاي بني عباس به مشاور خود گفت؛ هريك از پدرانم لقبي براي خود انتخاب كرده بودند مثل المتوكل بالله! المعتصم بالله! و... به نظر تو من براي خودم چه لقبي انتخاب كنم؟! و مشاورش گفت؛ العياذ بالله!
سرباز جو کلان می گیره پول ، تا نشئه بشه  توپ ولول و لول
تاپرسه زنی کنه هر جااین شنگول ،فیگور گردن وبازو بگیره مثله هرکول
چون از شیشه بیرون زده این غول ،مأمور جاسوسی شده و  مسئول
تا شناسایی کنه هرکه خورده گول ، با تواب کردنش خودکنه مشغول
بازداشتش کنه تا وی را کند ارشاد ،آنگونه که تا زنده هست نبره از یاد
برای همین مدام این سربازجوی اوین ،همه جا تعقیب میکنه  ناراضی ومنتقدین
به ویژه عجیب دشمنی داره با مخالفین؟ چون  حیوانیست شبه آدم بطور یقین
جسم و روحش با شکنجه  شده عجین،برای همین منفور   شده است این چنین
گفتم : سربازجو که مدام داره دل واپسی؟کنون کیش داده شده بسوی چه کسی؟
گفت : مثل همیشه با هجوگویی ومعرکه گیری ،از مخالفین سربازجو کرده پاچه گیری
گیر داده به  رقیب  مدعیان  اصلاحات ، علیه شان دست زده به تبلیغات
گفتم : چرا حالیش سر بازجوی منفور؟چنین علیه مدعیان اصلاحات میزنه زور
آشکارا ثابت میکنه رژیم نیست اطلاح پذیر ،خود گوید راه چاره رژیم باید کشیده بشه زیر
گفت : نماینده ی ویژه رهبر ملا ، چاپلوسی که براش میشه دلا
فراموش کرده خمینی بود روح الله ، رقابت کرده لقب خودکرده العیاذبالله