گفت وشنود سکه دروغ نامه کیهان 23 فروردین 91
گفتم : چرا به به بانک مرکزی داده گیر؟برای چه  برای این بانک شده پاچه گیر؟
چرا سربازجوی  ور پریده و دریده؟ به دلالان ، وی دشمنی ورزیده
گفت : میگه از عدم عرضه سکه ،وی شوکه شده و خورده  یکه
مدعیست بازار دلالان میشه داغ ، خاموش می کنند درخانه ها چراغ
گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: بانك مركزي اعلام كرد «پيش فروش سكه متوقف مي شود».
گفت: هزاران آفرين، صد بارك الله، با اين اقدام دست واسطه ها و دلال ها از بازار سكه كوتاه خواهد شد.
گفتم: مرد حسابي! كجاي كاري، بانك مركزي اعلام كرده توقف پيش فروش سكه براي جلوگيري از كاهش قيمت آن است!
گفت: يعني چي؟!
گفتم: با سرازير شدن سكه هاي پيش فروش شده قبلي به بازار، قيمت سكه به شدت كاهش يافته و بانك مركزي مي خواهد پيش فروش را متوقف كند تا مانع عرضه بيشتر سكه و كاهش بيشتر قيمت آن شود!
گفت: ولي كاهش قيمت سكه به نفع مردم و به ضرر واسطه ها و دلال هاست و بانك مركزي بايد از كاهش قيمت آن استقبال كند.
گفتم: چه عرض كنم؟! شخصي پتروس فداكار را با دهقان فداكار اشتباه گرفته بود، رفت انگشتش را كرد توي چشم راننده قطار!
گفت: سرباز جوی روانی سر گردان ، این شکنجه گر تواب ساز زندان
این غارتگر سور زده به مفسدا ن ،این همیشه گریان وانمودگر خندا ن
به نظر می رسد این خل چل دیوانه علیه ی رقیب  مغلوب کم آورده بهانه
از موضع فرار به جلو این دجال ،گیر به بانک مرکزی داده و دلال
گفتم : چرا به به بانک مرکزی داده گیر؟برای چه  برای این بانک شده پاچه گیر؟
چرا سربازجوی  ور پریده و دریده؟ به دلالان وی ، دشمنی ورزیده
گفت : میگه از عدم عرضه سکه ،وی شوکه شده و خورده  یکه
مدعیست بازار دلالان میشه داغ ، خاموش می کنند درخانه ها چراغ
گفتم : چگونه سربازجوی پاسدا ر ؟دلسوز مردم شده و هم طرفدا ر
گفت : چون  این منفور رذل  جنایتکا ر، اشتباه گرفته پتروس فداکاربادهقان فداکار
 دست زده به اقدام وارونه این سربازجو ،توی چشم راننده قطار انگشتش کرده فرو