گفت و شنود دروغ نامه ی کیهان 21 روردین 91
عينك (گفت و شنود)
گفتم : چرا این تئوری پرداز چماق وهویج؟هم قاطی کرده ، هم  شده است گیج؟
گفت : وی با انگشتش می چرخانه عینک ،برچشمش که میزند، هی  میزنه چشمک
سرش گیج میره ،چپ میکنه، میخوره زمین ،مثل توپ نمیدونی تا کجا میره بازجوی اوین
گفت: بالاخره بعد از كلي كش و واكش 20 تن از ضد انقلابيون فراري با هزينه دولت سعودي در واشنگتن گرد هم آمدند.
گفتم: خب! كه چي؟!
گفت: دستور جلسه اين بود كه روش مشتركي براي مبارزه با جمهوري اسلامي پيدا كنند!
گفتم: در حالي كه آمريكا و اسرائيل و اتحاديه اروپا و ديكتاتورهاي عرب تاكنون نتوانسته اند هيچ غلطي بكنند، از چند تا خل و چل فراري چه كاري ساخته است؟!
گفت: اتفاقا يكي از گروه هاي اپوزيسيون هم به همين نكته اشاره كرده و جلسه مزبور را سر كاري دانسته و نوشته است؛ ما اگر توان داشتيم، فكري به حال گيجي و درماندگي خودمان مي كرديم.

گفتم: حيوونكي راست گفته!... يارو عينكش رو دور دستش مي چرخونه، وقتي به چشمش مي زنه، سرش گيج مي ره و مي خوره زمين، هوا ميره، نميدوني تا كجا ميره؟!
گفت : سربازجو چموش شده زده جفتک ، با  ذوق زدگی خرانه گفته  است متلک
گفتم : مخاطب این یابوی علفی کیست؟دعوایش با مخاطبانش بر سر چیست؟
گفت: آنگونه که بازگو کرده داستان ، مدعی شده که از سوی عربستان
به چندتن از فراریان درواشنگتن کردند اجماع ، تا برای مبارزه با رژیم جسور شوند و شجاع
چون به وی نرسیده سهمی از این پول ، احساس کرده مغبون شده خورده گول
پس طبق همیشه که می دهد تحلیل  ،مدعی شده که آمریکا و  اسراییل
نتوانستند غلطی بکنند حال مشتی فراری ،خل وچل اند باهم گذاشته اند یه قراری
اماگیج و مستأصل هستند،هم در مانده ،البته مثل رژیم بحران زده توی گل مانده
گفتم : چرا این تئوری پرداز چماق وهویج؟هم قاطی کرده ، هم  شده است گیج؟
گفت : وی با انگشتش می چرخانه عینک ،برچشمش که میزند، هی  میزنه چشمک
سرش گیج میره ،چپ میکنه، میخوره زمین ،مثل توپ نمیدونی تا کجا میره بازجوی اوین