گفت وشنود مرده دروغ نامه ی کیهان 16 فروردین 91
مرده (گفت و شنود)
گفتم : پس چرا این کودن مدعی تیز هوش؟ برای  این مردگان هی میشه  بازیگوش
گفت : ادا واطواری کمدی سربازجو ، درست شده مثل تیزهوشی آن یارو
ازش پرسیده یکی چرا زیر چشمت شده  کبود؟گفت جون من! دردم میکنه، مشتی بود که مهم نبود
گفت: يكي از اصلاح طلبان فراري كه به آمريكا پناهنده شده در مصاحبه با راديو فردا به گردانندگان سايت جرس اعتراض كرده و مي گويد «مگر مرده ايد كه ديگر هيچ مطلب و گزارش بدردبخوري در حمايت از جنبش سبز نداريد»!
گفتم: خب! راست ميگه! حالا سايت جرس چه جوابي داده؟!
گفت: سايت جرس در پاسخ نوشته است «وقتي خود جنبش سبز مرده است از ما چه انتظاري داريد كه درباره آن خبر و گزارش داشته باشيم»!
گفتم: اين حيوونكي هم راست ميگه!
گفت: سايت ضدانقلابي بالاترين وابسته به منوشه امير هم خطاب به آنها نوشته است؛ دعوا بر سر چيست؟ هر دوي شما مرده ايد ولي خودتان متوجه نيستيد.
گفتم: اين يكي هم راست ميگه! به يارو گفتند؛ چي شده كه زير چشمت كبوده؟ يارو گفت؛ جون من! درد هم مي كنه؟!
گفت : سربازجو گیر داده  به جرس ،  در موردش گفته است طنز ملس
گفتم : چرا سربازجوی لمپن باج گیر؟  عربده کشان به جرس داده  گیر
گفت : سربازجوی بی ترمز ودنده، نقل کرده از فراری رقیب پناهنده
در مصاحبه خود گفته به رادیو فردا ،جرس مرده نامیده وازجنبش جدا
گفتم : سربازجو کشف کرده  چه رمز؟ تا زیر سئوال برده باشه جنبش سبز
گفت : سربازجو به شیوه بازجویی اوین ،رادیو فردا وصل کرده به سایت بالاترین
تا بهانه داشته باشه برای  این تحلیل ،جنبش سبز وبالاترین وصل کنه به اسراییل
خلاصه در پایان مدعی شده این درازگوش ، جرس وجنبش سبز مرده، شدند فراموش
گفتم : پس چرا این کودن مدعی تیز هوش؟ برای  این مردگان هی میشه  بازیگوش
گفت : ادا واطواری کمدی سربازجو ، درست شده مثل تیزهوشی آن یارو
ازش پرسیده یکی چرا زیر چشمت شده  کبود؟گفت جون من! دردم میکنه، مشتی بود که مهم نبود